اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مکان‌های عمومی؛

ایستگاه کتاب سیار در گناباد راه‌اندازی می‌شود

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: اداره کتابخانه‌های عمومی این شهرستان، ایستگاه کتاب سیار را در خوابگاه‌های دانشجویی، مطب پزشکان، برخی نانوایی‌ها و پایانه مسافربری راه‌اندازی می‌کند.

ایستگاه کتاب سیار در گناباد راه‌اندازی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری ظهر امروز در جلسه ستاد نوزدهمین دوره هفته کتاب گناباد که در محل این اداره برگزار شد، اظهار داشت: کتاب ابزار کمال و تفکر بشر است و باید گام‌های موثری در راستای اشاعه فرهنگ مطالعه برداشته شود.
وی با اشاره به مصوبات جلسه گفت: نمایشگاه موقت کتاب از تاریخ 23 آبان‌ماه تا پایان آبان در محل حسینیه برگزار می‌شود و اداره میراث فرهنگی فضای حسینیه را برای برگزاری نمایشگاه موقت کتاب حداکثر تا تاریخ 21 آبان ماه آماده می‌کند.
قنبری ادامه داد: اداره کتابخانه‌های عمومی با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و اداره تبلیغات اسلامی شهرستان ایستگاه کتاب سیار در خوابگاه‌های دانشجویی، مطب پزشکان، برخی نانوایی‌ها و پایانه مسافربری راه‌اندازی نمایند.
وی افزود: مصوب شده است غرفه کتاب کودکان توسط کانون پرورش فکری کودکان، غرفه مبادله کتاب توسط اداره کتابخانه‌های عمومی و غرفه فروش کتب مسابقه کتابخوانی نماز در سیره رضوی توسط اداره تبلیغات اسلامی در نمایشگاه فوق برنامه‌ریزی شود. 
قنبری ادامه داد: اداره کتابخانه‌های عمومی مسابقات نقاشی در موضوع کتاب و کتابخوانی را در غرفه‌ای از نمایشگاه برگزار می‌کند و اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی با همکاری شهرداری و اداره کتابخانه‌های عمومی مقدمات راه‌اندازی کتابخانه‌ای سیار در مرکز شهر را فراهم می‌کند.
وی تصریح کرد: دانشگاه‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی در زمینه برگزاری نمایشگاه، تبلیغ و اطلاع‌رسانی اقدام می‌کنند.
قنبری ادامه داد: اداره تبلیغات اسلامی و اداره آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها لیستی از مشخصات مولفان بومی حوزه خود را باید حداکثر تا تاریخ 15آبان در اختیار اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قرار دهند تا زمینه شرکت آنان در نمایشگاه سیمای کتاب شهرستان فراهم شود.
وی افزود: بعد از اتمام نمایشگاه موقت کتاب دانشگاه علوم پزشکی محل حسنیه را برای برگزاری نمایشگاه دائمی کتاب آماده کرده و سپس جهاد دانشگاهی استان آن را تجهیز نماید.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول