اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان:

انتظار داریم نایین 100 درصد تحت پوشش فاضلاب قرار گیرد

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان گفت: امیدواریم نایین نخستین شهری در کشور باشد که در حوزه کویر مرکزی ایران، 100 درصد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گیرد و این امر با تلاش و همت مسئولان شهرستان و استان به ویژه آقای جمشیدیان محقق شده است.

انتظار داریم نایین 100 درصد تحت پوشش فاضلاب قرار گیرد
به گزارش خبرگزاری فارس از نایین، هاشم امینی صبح امروز در جلسه تودیع و معارفه مدیر جدید آب و فاضلاب منطقه نایین در محل سالن اجتماعات آبفای نایین اظهار داشت: در سفر به شهرستان نایین ضمن بررسی و مسائل مشکلات در حوزه آب و فاضلاب منطقه، در جلسه‌ای که با مسئولان شهرستان داشتیم، در زمینه اقداماتی که در سال آینده برای تامین آب شرب مردم شریف شهرستان داشتیم بحث و تبادل نظر انجام شد.
وی با اشاره به اینکه مشکلات خشکسالی و کمبود بارندگی در سال گذشته با اضافه شدن پنجمین سال، استان اصفهان را دچار مشکل کرده است، ادامه داد: در بحث تأمین آب شرب، با تدابیر ویژه‌ای که در تابستان امسال اندیشیده شد، تابستان خوبی را پشت سرگذاشتیم و همکاری مدیریت آبفای نایین، در بحث تامین آب شرب مردم نایین موفق عمل کردیم.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان با اشاره به انجام حدود 100 کیلومتر فاضلاب شهر نایین افزود: در بحث پروژه فاضلاب نیز اعتبار خوبی اختصاص یافته که با توجه به این که تاکنون 95درصد شبکه فاضلاب شهر نایین انجام گرفته امیدواریم شهر نایین به عنوان نخستین شهر استان اصفهان، پروژه شبکه فاضلاب آن به اتمام برسد.
وی اضافه کرد: امیدواریم نایین نخستین شهری در کشور باشد که در حوزه کویر مرکزی ایران، 100درصد تحت پوشش شبکه فاضلاب قرار گیرد و این امر با تلاش و همت مسئولان شهرستان و استان به ویژه آقای جمشیدیان محقق شده است.
امینی با اشاره به انجام پروژه انتقال آب حوزه زاینده‌رود به نایین افزود: تکمیل و بهره‌برداری از خط دوم انتقال آب به شهرستان نایین از جمله پروژه‌هایی است که مورد تاکید و پیگیری است که 90کیلومتر از اصفهان به ورزنه و 94کیلومتر از ورزنه به نایین امتداد دارد.
وی افزود: همچنین اصلاح حدود چهار کیلومتر از شبکه در سال جاری، تعویض انشعاب فرسوده، برنامه‌ریزی به منظور آموزش همگانی و ترویج فرهنگ بهینه مصرف آب و همچنین توجیح مردم در مورد وضعیت خشکسالی‌های چند ساله اخیر و نظارت و رعایت بر مصرف بهینه از جمله مواردی بوده که در سال جاری اتفاق افتاده است.
امینی اضافه کرد: همچنین ترمیم آب انبارهای فرسوده، تقویت آن و شارژ و آبگیری آن در فصل زمستان و در صورت تامین اعتبار، ساخت چند باب انبار جدید در سطح شهرهای انارک و نایین در دستور در سال جاری قرار دارد.
وی تاکید کرد: پیگیری بحث آب‌رسانی به شهر انارک نیز در جلسه امروز مورد تاکید قرار گرفت که امیدواریم بتوانیم هرچه زودتر مشکل این شهر را حل کنیم که البته به طور موقت با استفاده از چاه آبی که حفر شده و نصب آب شیرین کن، قبل از پروژه اصلی، بتوانیم آب شیرین را به مردم این شهر هدیه کنیم.
به گزارش فارس، در این جلسه با حضور امام جمعه موقت، فرماندار، فرماندهان نظامی و انتظامی شهرستان و جمعی از مسئولان و مردم، آقای حسن میری به عنوان مدیر جدید آبفای منطقه نایین معرفی و از زحمات چند ساله آقای محمد جمشیدیان به عنوان مدیر سابق تقدیر و تشکر به عمل آمد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول