اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور خبر داد:

انتقال دفتر توسعه راه‌های منطقه یک کشور به مشهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل ساخت و توسعه راه‌های منطقه یک کشور از انتقال دفتر این منطقه به مشهد خبر داد.

انتقال دفتر توسعه راه‌های منطقه یک کشور به مشهد
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، محمد پارسا اظهار داشت: منطقه یک کشور شامل استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان و نیز بخشی از خراسان جنوبی است که با توجه به وضعیت خاص خراسان رضوی و ورود بیش از 25 میلیون زائر به مشهد مقدس این استان به‌عنوان نقطه عطف منطقه مذکور شناخته می‌شود.
مدیرکل ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌و‌نقل کشور افزود: بر این اساس، مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل ‌و نقل دستور انتقال دفتر منطقه یک راه‌های کشور به مشهد را صادر کرد.
پارسا نزدیکی فیزیکی مدیریت منطقه به پروژه‌های در دست اجرا را از مزیت‌های این انتقال دانست و گفت: با انتقال این دفتر به مشهد امکان سرکشی و بازدید به موقع از پروژه‌ها فراهم شده و در نتیجه، روند فعالیت‌های اجرایی سرعت بیشتر و بهتری به خود خواهد گرفت.
مدیرکل ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ و‌ نقل کشور در ادامه اجرای کنارگذر شهرهای گرگان، کردکوی، کالیکش، بجنورد و فاروج را از جمله فعالیت‌های در دست اقدام شرکت ساخت حمل و نقل در این منطقه اعلام کرد و گفت: قرارداد مربوط به کنارگذر قوچان نیز منعقد شده و کار اجرایی این پروژه به زودی آغاز می‌شود.
وی مهمترین پروژه در دست اقدام منطقه یک راهسازی کشور را پروژه باغچه به تربت‌حیدریه دانست و گفت: 15 کیلومتر از طول 130 کیلومتری این پروژه باقی‌مانده که تلاش می‌شود تا پیش از آغاز زمستان این بخش نیز تکمیل و به بهره‌برداری برسد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول