اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی:

نماز شفابخش همه دردهای بشری است

خبرگزاری فارس: مدیر کل آموزش فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی گفت: فریضه نماز شفابخش همه دردهای آحاد بشر است.

نماز شفابخش همه دردهای بشری است
به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حمیدرضا خانپور صبح امروز در مراسم تجلیل از خادمان نماز در اداره کل آموزش فنی و حرفه ای آذربایجان غربی با اشاره به نهادینه کردن نماز در جامعه، ترویج‌ و تبیین‌ معارف‌ الهی‌ و شعائر دینی‌، شکوه‌ و عظمت‌ اسلام‌، وحدت‌ و تعاون‌، استجابت‌ دعا، درمان‌ نفاق‌ و در پناه‌ خدا بودن‌ را از آثار و برکات نماز خواند و اظهار داشت: همه اولیا و اوصیا، نسخه پرفایده‌ای به نام نماز را برای بشریت تجویز کرده‌اند.
وی افزود: بر اساس نص صریح قرآن کریم، نخستین نشانه حاکمان دینی این است که اگر در روی زمین ثروتی به دست آورند، نخستین اقدام آنها، اقامه نماز بوده و نماز  وظیفه‌ای است که در معاشرت، اخلاق و رفتار کسب و کار ما می‌تواند سرمشق و الگوی موحدان قرار گیرد و انسان‌ها را از انجام گناهان بازدارد.
امام جماعت اداره کل آموزش و فنی حرفه‌ای آذربایجان غربی نیز در این مراسم اظهار داشت: نماز ستون دین است و باید با اجرای برنامه‌های فرهنگی جوانان را به امر نماز دعوت و ترغیب نماییم و برای انجام فریضه نماز باید در جامعه بسترسازی کنیم.
حجت‌الاسلام روح‌الله بخشی افزود: ثواب نماز به جماعت آن است و شرکت در نماز جماعت تأثیر بسزایی در جنبه‌های روحی و روانی و اجتماعی فرد دارد از این رو باید مردم را برای شرکت در نمازهای جماعت ترغیب کنیم.
این مسئول در ادامه از مدیریت، معاونان، روابط عمومی اداره کل، دبیر ستاد اقامه نماز و تمام کسانی که در بر پایی و اقامه نماز تلاش می کنند، تقدیر و تشکر کرد.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول