اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

بسیج نیروی مردمی و برخاسته از جامعه است

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه بسیج نیروی مردمی و برخاسته از جامعه است، گفت: بسیج متشکل از اقشار مختلف جامعه است و خاستگاه آن در بین ملت ولایتمدار و انقلابی کشورمان قرار دارد.

بسیج نیروی مردمی و برخاسته از جامعه است
حجت‌الاسلام والمسلمین محمدجواد قهرمانی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در میاندوآب با اشاره به اینکه هم‌اکنون در هفته بسیج دانش‌آموزی قرار گرفته‌ایم، اظهار داشت: بسیج متشکل از اقشار مختلف جامعه است و خاستگاه آن در بین ملت ولایتمدار و انقلابی کشورمان قرار دارد به طوری که حتی دانش‌آموزان مقاطع مختلف تحصیلی نیز برای پیوستن به آن و شرکت در برنامه‌های مختلف اشتیاق نشان می‌دهند.
وی افزود: هم‌اکنون بسیج به دلیل داشتن وجهه اجتماعی و برخورداری از جایگاهی رفیع در جامعه، در انواع فعالیت‌های فرهنگی، سازندگی و علمی حضور موثر و چشم‌گیری از خود به ثبت رسانده است به طوری که سالانه نوجوانان و جوانان زیادی از بطن آن به موقعیت‌های برجسته در علوم و فنون متنوع دست پیدا کرده و آوازه ایران اسلامی را در همه جای جهان اسلام حتی دنیا طنین‌افکن می‌کنند.
این مسئول سالگرد به شهادت رسیدن دانش‌آموز 13 ساله حسین فهمیده اشاره کرد و ادامه داد: با وجودی که 33 سال از پیروزی رسیدن انقلاب اسلامی ایران به دست امام خمینی (ره) می‌گذرد ولی مفاهیم انقلاب و آرمان‌های شهدا به ذهن و فکر نسل جدید ایران اسلامی رسوخ کرده است، امروزه به راحتی می‌توان اذعان داشت در مناطق مختلف کشور امثال این شهید پرآوازه وجود دارد.
وی در ادامه به لزوم الگو قرار گرفتن شهدای بزرگ انقلاب و هشت سال جنگ تحمیلی توسط نوجوانان و جوانان میهن‌مان تاکید کرد و گفت: آبادانی و پیشرفت ایران اسلامی مرهون خون شهدای اسلام و از خود گذشتگی جوانان
دیروز و امروز است از این رو باید برای ساختن ایران و تحقق مدینه فاضله مطلوب آنها بیش از بیش تلاش کنیم و از طریق زنده نگه داشتن فرهنگ بومی برای جلوگیری از وقوع تهاجم فرهنگی همت شود.
قهرمانی با اشاره به اینکه نیمه نخست سال جهاد اقتصادی به پایان رسیده است، تصریح کرد: مسئولان و عموم مردم باید عملکرد خود را در شش ماهه نخست سال در همه عرصه‌ها مورد بازبینی و بررسی قرار دهند تا اینکه به طور دقیق و کاربردی روشن شود تا چه میزان برای تحقق منویات مقام معظم رهبری در همه حوزه‌ها تلاش کرده‌اند سپس در ماه‌های آیندی نیز برای اعتلاء، مجد و عظمت ایران حرکتی جهادگونه و بسیجی‌وار آغاز کنند.
امام جمعه میاندوآب اظهار داشت: طی سال‌های گذشته در حوزه‌های مختلف اعم از صنعت، علوم، کشاورزی و ... پیشرفت‌های بسیار زیاد و تحول‌های چشم‌گیری با وجود سنگ‌اندازی دشمنان صورت گرفته است لذا در صورتی که این روند همچنان و با پشتکاری مضاعف ادامه پیدا کند به زودی ایرانی متفاوت از ایران سال‌های نخست انقلاب در پیش‌روی ما و همه ملل جهان قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول