اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

توسعه و تعمیق بسیج انقلاب را بالنده می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: توسعه و تعمیق بسیج انقلاب را بالنده می‌کند.

توسعه و تعمیق بسیج انقلاب را بالنده می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، حیدرعلی احمدی صبح امروز در جمع دانش‎آموزان بسیجی شهرستان گنبدکاووس با اشاره به تاثیر شگرف انقلاب اسلامی بر بیداری اسلامی اظهار داشت: امروز ایران اسلامی مبداء اصلی بیداری اسلامی است و هر چه انقلاب به اهداف خود نزدیک‎تر شود رغبت مسلمانان جهان به ایجاد حکومت‎های مردمی در کشورشان بیشتر می‌شود.
وی با اشاره به تحولات منطقه و جهان از جمله بیداری اسلامی و جنبش وال‌استریت ژورنال برضد نظام سرمایه‌داری یادآور شد: بسیج نمونه کاملی از سازماندهی مسلمانان منطقه برای محو طاغوت‎های حاکم بر ملل اسلامی است.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در خصوص نقش بسیج در پایداری نظام جمهوری اسلامی ایران نیز گفت: اگر فرهنگ بسیجی در کشور ما به طور کامل حاکم شود، دشمنان مایوس‌تر خواهند شد.
احمدی با اشاره به روحیه استکبارستیزی شهید فهمیده خاطرنشان کرد: شهید حسین فهمیده با چنین تفکری توانست الگوی تمام عیاری برای نوجوانان و جوانان کشور باشد.
وی افزود: رسیدن به این جایگاه والا به یقین در سایه تربیت اسلامی و تفکر وطن دوستانه محقق شد و امام شهیدان در این راستا فهمیده را رهبر ۱۳ ساله انقلاب اسلامی معرفی کردند.
احمدی ضمن تبریک هفته بسیج دانش‌آموزی به نقش بسیج در خنثی کردن توطئه‌های فرهنگی دشمن اشاره کرد و ابراز داشت: بسیج در همه میدان‎های خطر و سازندگی و صیانت از نظام اسلامی پیشگام فداکاری بوده و امروز هم در مواجه با تهدید نرم دشمن بهترین حربه مقابله است.
فرماندار گنبدکاووس همچنین تصریح کرد: اگر فرهنگ بسیجی در جامعه تسری یابد دسترسی به اهداف انقلاب بیشتر می‎شود و نظام اسلامی به بالندگی می‌رسد.
وی فرهنگ بسیج را فرهنگی متعهد و پویا عنوان کرد و گفت: با توسعه و گسترش بیشتر این فرهنگ نظام اسلامی ماندگار می‌شود.
احمدی با تاکید بر توجه دانش‎آموزان، معلمان و والدین به رویکرد آنها به تفکر بسیجی اذعان داشت: تمام موفقیت‌های جوانان در عرصه‌های مختلف و رهایی آنها از دام مستکبران در سایه فرهنگ اسلامی و وطن دوستی در قالب فرهنگ بسیجی متبلور می‌شود.
فرماندار شهرستان گنبدکاووس در ادامه بر حضور گسترده مردم به ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان در راهپیمایی روز 13 آبان، روز مبارزه با استکبار جهانی تاکید کرد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول