اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران اعلام کرد:

بهره‌گیری از اطلاعات مرکز آمار ایران در پیشبرد پروژه‌های شهری

خبرگزاری فارس: معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران گفت: بهره گیری از اطلاعات مرکز آمار ایران در پیشبرد پروژه‌های شهری الزامی است.

بهره‌گیری از اطلاعات مرکز آمار ایران در پیشبرد پروژه‌های شهری
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌ عمومی شهرداری منطقه 15، سید مناف هاشمی در هشتاد و هفتمین جلسه شورای معاونان برنامه‌ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران که در منطقه 15 برگزار شد به اهمیت بهره‌گیری از اطلاعات مرکز آمار ایران در برنامه ریزی برای پیشبرد پروژه‌های شهری تاکید کرد.
معاون برنامه ریزی و توسعه شهری شهرداری تهران با اشاره به دستور قالیباف مبنی بر موظف شدن مناطق شهرداری به همکاری با مرکز آمار ایران در بحث سرشماری عمومی سال 90 گفت: تفاهم‌نامه‌ای میان سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تهران با مرکز آمار ایران به امضا می‌رسد تا طی آن، شهرداری تهران کمک‌های لازم را به بحث سرشماری آمار داشته باشد و به این ترتیب پس از کسب آمار دقیق و تبادل داده‌ها، شهرداری می‌تواند از آن برای برنامه‌ریزی‌های پروژه‌های شهری استفاده کند.
وی در ادامه بابیان اینکه مصوبه همکاری شهرداری و ارائه امکانات لازم برای نیروهای مرکز آمار تصویب شده و به اداره کل پشتیبانی شهرداری تهران برای اجرا ابلاغ می‌شود، عنوان کرد: بر اساس این مصوبه سوله‌های مرکز بحران در هر منطقه ظرف این هفته در اختیار ماموران سرشماری قرار می‌گیرد و در بحث ارائه ساختمان‌های شهرداری برای استقرار ماموران مرکز آمار، معاونان برنامه ریزی هر منطقه موظف به همکاری با نمایندگان مرکز آمار هستند تا مکان لازم ارائه شود. 
عادل آذر، رئیس مرکز ایران در ادامه جلسه ضمن تشکر از مجموعه شهرداری تهران به دلیل همکاری با این مرکز، گفت: شهرداری تهران در این مورد کریمانه عمل کرده چرا که در مورد مساله سرشماری تعهد ندارد و امیدواریم با این همکاری مطلوب ،کار سرشماری با دقت بالا به انجام رسد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول