اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پار‌س‌آباد:

ارتقای مطالعه مفید میان روستاییان اولویت برنامه‌هاست

خبرگزاری فارس: رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پار‌س‌آباد محور برنامه‌های صورت گرفته در کتابخانه‌های روستایی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ارتقای مطالعه مفید در بین روستاییان عنوان کرد.

ارتقای مطالعه مفید میان روستاییان اولویت برنامه‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، امین پور‌محمد پیش از ظهر امروز در اختتامیه نمایشگاه دفاع مقدس در پارس‌آباد از اجرای برنامه‌های متنوع علمی و فرهنگی در کتابخانه های این شهرستان خبر داد.
وی بیان داشت: از آغازین روزهای هفته دفاع مقدس نمایشگاه خوشنویسی از آثار حسین مرادی در کتابخانه عمومی روستای قره‌قباغ برگزار شد و همزمان با روزهای برگزاری این نمایشگاه، مسابقات نقاشی در خصوص جنگ تحمیلی در سطح سنی کودکان با شرکت بیش از 20 نفر از کودکان برگزار شد.
پورمحمد ادامه داد: در پایان این مسابقات به نقاشی های برتر در این خصوص جوایزی اهدا شد.
این مسئول حضور اقشار مختلف مردم برای بازدید از این نمایشگاه را چشمگیر دانست و گفت: امام جمعه و بخشدار، فرمانده سپاه ناحیه عشایری و مسئولیت محلی نیز از این نمایشگاه بازدید کردند.
رئیس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان پارس‌آباد ادامه داد: در همایش ارتقای شاخص‌های فرهنگی روستای قره‌قباق به منظور گرامیداشت یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی و ارج نهادن به فداکاری‌های خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران از مادر شهید یعقوب طهماسبی و همسر شهید زارعی به عنوان زنان و مادران فرهنگ‌ساز با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.
پورمحمد محور برنامه‌های صورت گرفته در کتابخانه‌های روستایی را غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان و نوجوانان و ارتقای مطالعه مفید در بین روستاییان عنوان کرد.
این مسئول خاطرنشان کرد: در همین راستا در روستا ی تکله‌کندی و قره‌قباغ در مراسم‌های مختلفی از فعالان کتاب و کتابخوانی و نویسندگان روستایی تقدیر شد.    
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول