اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارگردان نمایش "اسب و سیب و بهار":

حوزه تئاتر نیازمند توجه مسئولان است

خبرگزاری فارس: کارگردان نمایش "اسب و سیب و بهار" گفت: حوزه تئاتر نیازمند توجه مسئولان و متولیان است.

حوزه تئاتر نیازمند توجه مسئولان است
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد اطلاع رسانی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان  "آناهیتا غنی زاده" با بیان اینکه تئاتر روز از مشکلات زیادی برخوردار است، اظهار کرد: حوزه مدیریت هنری، بر هنر کودکان واقف نیست و فواید آن را نمی‌داند در صورتی که از این حوزه در بخش آموزش و تربیت و در راستای شخصیت سازی و هدایت استفاده می‌شود. 
وی افزود: استان همدان به عنوان یک استان هنرپرور ظرفیت‌های خوبی برای میزبانی از جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان دارد.
کارگردان نمایش "اسب،سیب، بهار" در مورد این نمایش گفت: این نمایش مشکلات روز کودکان را بررسی می کند و تخیلات کودکانه دختری را به تصویر می‌کشد که  تک فرزند خانواده است و از این تنهایی رنج می‌برد.
وی ادامه داد: در این داستان دخترک با استفاده از تخیل دوستان بی شماری برای خود به وجود آورده است که این دوستی‌ها بلوغ فکری او را رقم می‌زند.
غنی‌زاده افزود: برای نخستین بار در این نمایش از مشاور روانشناس به منظور آگاهی بخشی و ایجاد یک تجربه جدید استفاده شده است.
 وی با بیان اینکه تلفیق کردن فیلم و تئاتر از دیگر ویژگی‌های این نمایش است، اضافه کرد: در نمایش "اسب و سیب و بهار " از صداپیشه‌های پیشکسوت تئاتر ایران با صدای آسمان، برکه، دریا، گندم زار و درخت استفاده شده است. 
هنرمندان گروه راما از جمله"آنالی شکوری"،"حامد زارعان"،"میکا ناظم زاده"و "مرجان وزین پور" به عنوان بازیگران نمایش "اسب و سیب و بهار" در بخش ویژه هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان به روی صحنه می‌روند.
هجدهمین جشنواره بین المللی تئاتر کودکان و نوجوانان 15 تا 20 آبان ماه سال‌جاری در همدان برگزار می شود.
انتهای پیام/غ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول