اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

هنرمند فعال تئاتر:

جشنواره تئاتر کودک کامل‌کننده جریان روتین این رشته باشد

خبرگزاری فارس: یک هنرمند فعال در عرصه تئاتر گفت: جشنواره تئاتر کودک باید کامل کننده جریان روتین این رشته باشد.

جشنواره تئاتر کودک کامل‌کننده جریان روتین این رشته باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، مجتبی مهدی اظهار کرد: جشنواره تئاتر کودک  و نوجوان باید کامل کننده جریان روتین این رشته باشد.
وی گفت: در آغاز باید جریان روتینی در تئاتر کودک و نوجوان وجود داشته باشد و جشنواره با ایجاد رقابتی سالم، این فضا را کامل کند و انرژی مضاعفی به فعالان این عرصه بدهد.
این هنرمند تئاتر با تأکید بر اینکه با برگزاری جشنواره مخالفتی ندارد، خاطرنشان کرد: جشنواره تئاتر کودک و نوجوان زمانی پربارتر می‌شود که هنرمندان فعال در این عرصه برای جریانی روتین کار کنند و جشنواره این انگیزه و اشتیاق را در آنان ایجاد کند که برای شرکت در آن، آثارشان را ارتقا بدهند، با این شیوه است که جشنواره می‌تواند حرکت مثبتی ایجاد کند.
وی با اشاره به برخی آسیب‌های جشنواره یادآور شد: در دوره‌های پیشین این جشنواره، گاه معیارهای نادرستی که در اهدای جوایز وجود داشته موجب دلسردی برخی از هنرمندان جوان شده است اما اگر داوری درستی انجام شود و معیارهای اصولی در ارایه وجود داشته باشد، چنین مشکلاتی پدید نمی‌آید.
مهدی از حضور شهرام کرمی به عنوان دبیر این دوره از جشنواره ابراز خرسندی کرد و افزود: دبیر جشنواره خود از هنرمندان تئاتر است که امیدواریم با حضور او اتفاقات بهتری برای تکمیل و هرچه بین‌المللی‌تر شدن جشنواره بیفتد تا جشنواره ما فقط نام بین‌المللی را یدک نکشد بلکه به تکنیک تئاتر روز دنیا توجه کند.
وی گفت: باید جشنواره را حفظ و حمایت کنیم و اجازه حذف یا دو سه ساله شدن آن را ندهیم.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 15 تا 20 آبان در همدان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول