اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر اجرایی جشنواره تئاتر کودک اعلام کرد:

فعالیت نیروهای بومی در تمام بخش‌های اجرایی جشنواره تئاتر

خبرگزاری فارس: مدیر اجرایی هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان گفت: برنامه‌ریزی لازم برای برگزاری مطلوب جشنواره در همدان انجام شده و نیروهای بومی در همه بخش‌های اجرایی جشنواره فعالیت می‌‌کنند.

فعالیت نیروهای بومی در تمام بخش‌های اجرایی جشنواره تئاتر
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان استان همدان، محمدحسین ترکمن در جمع خبرنگاران اظهار کرد: کمیته‌های 13 گانه جشنواره از سه ماه گذشته فعالیت خود را آغاز کرد‌ه‌اند و کار تبلیغات شهری جشنواره نیز آغاز شده است.
وی تأکید کرد: حفظ آرمان و ارزش‌های اسلامی و لحاظ کردن جهاد اقتصادی با رعایت انضباط مالی اولویت برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان در استان است.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص نمایش‌های شرکت کننده در هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان همدان گفت: امسال 28 گروه نمایشی برای شرکت در این جشنواره در همدان حضور می‌یابند که شش گروه از کشورهای نروژ، ایتالیا، فرانسه و دانمارک در بخش بین‌الملل جشنواره با گروه‌های ایرانی رقابت می‌کنند و هشت گروه نیز در بخش مسابقه ایران حضور دارند.
وی افزود: در طول برگزاری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان 300 میهمان خارجی و ایرانی به مدت شش شبانه روز مهمان همدان خواهند بود.
ترکمن جشن نورافشانی و اجرای نمایش‌های خیابانی را از دیگر برنامه‌های این جشنواره برشمرد و بیان کرد: دغدغه اصلی حفظ شئونات اسلامی است و حتی بر بخش نمایش‌های خارجی نیز نظارت دقیق صورت گرفته بنابراین تمام تلاش‌ها به کار گرفته شده و جایزه حجاب و عفاف نیز با این هدف در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان اختصاص یافته است.
وی با تأکید بر لزوم انجام کارهای قوی فرهنگی و در شأن مردم استان همدان گفت: به دنبال آن هستیم که جشنواره تئاتر کودک و نوجوان را به صورت پنج سالانه برگزار کنیم.
مدیرکل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با اشاره به قابلیت‌ها و توانمندی‌های هنرمندان همدانی، از انجام تمام کارهای این جشنواره توسط نیروهای بومی و هنرمندان تئاتر خبر داد و ابر‌از کرد: تقویت فرهنگ و هنر استان و ایجاد فضای شاد، پرنشاط و امیدآفرین در جامعه به ویژه برای کودکان و نوجوانان از اهداف برگزاری جشنواره تئاتر کودک و نوجوان است.
هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودکان و نوجوانان از 15 تا 20 آبان ماه در شش سالن شهر همدان و هفت سالن شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول