اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تب و تاب حضور در جشن تولد 18 سالگی تئاتر کودک

خبرگزاری فارس: همدان این روزها آماده برگزاری جشن تولد ۱۸ سالگی تئاتر کودک و نوجوان است.

تب و تاب حضور در جشن تولد 18 سالگی تئاتر کودک
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان به نقل از ستاد خبری هجدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، تئاتر کودک پس از سپری کردن 17 سالگی خود امسال وارد 18 سالگی می‌شود و با بلوغ فکری و تجاربی که در این مدت به دست آورده، می‌تواند عامل تحرک و تحول بیش از پیش فرهنگ و هنر در سطح جامعه شود.
در این میان تئاتر کودک و نوجوان مولود همدان است و با وجودی که چند روز به برگزاری جشن تولد آن باقی مانده است، از پیشکسوتان هنرمند گرفته تا کودکان و نوجوانان همدانی برای حضور در این جشن لحظه‌شماری می‌کنند.
بسیاری از هنرمندان ایرانی و خارجی با هدایای خود که شامل نمایش‌های شاد و متنوع در زمینه‌های گوناگون است در این جشن بزرگ حضور می‌یابند و بر فضای پرنشاط آن می‌افزایند.
رقابت این هنرمندان برای جلب نظر کودکان و نوجوانان از دیگر مسائلی است که اهمیت این جشن را نشان می‌دهد تا آنجا که همه هنرمندان حاضر در بخش‌های مسابقه جشنواره به دنبال تلاش برای کسب بهترین عنوان و تشویق و تحسین هستند.
ارسال دعوتنامه از طریق تبلیغات شهری برای تمام کودکان و نوجوانان همدانی به منظور شرکت در این جشن از دیگر موضوعاتی است که علاوه بر تغییر حال و هوای شهر، جنب و جوشی وصف‌ناشدنی در میان تمام کودکان و نوجوانان به وجود آورده است.
تلاش مسئولان استان برای برگزاری شاد جشنواره تئاتر کودک و نوجوان از یک سو و اجرای آن در فضایی آرام و مطمئن از سوی دیگر نیز نشان از اهمیت این جشن دارد و گردش کارناوال شادی در سطح شهر با پیام شرکت تمام کودکان و نوجوانان خود بر فضای شاد جشن خواهد افزود.
از همه بزرگ‌ترها و کوچک‌ترها به خصوص کودکان و نوجوانان دعوت می‌کنیم تا در روز یکشنبه 15 آبان با حضور شادی بخش خود در این روزهای سرد پاییزی گرمابخش جشن تولد 18 سالگی تئاتر کودک و نوجوان شوند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول