اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار ناحیه 3 شهرری خبر داد:

جمع آوری مواد دخانی از کیوسک‌های مطبوعاتی جنوب تهران

خبرگزاری فارس: شهردار ناحیه 3 شهرری از پاکسازی کیوسکهای مطبوعاتی جنوب تهران از مواد دخانی خبر داد.

جمع آوری مواد دخانی از کیوسک‌های مطبوعاتی جنوب تهران
مجتبی حسینعلی بیگی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران اظهار داشت: در راستای منع عرضه مواد دخانی در کیوسک‌های مطبوعاتی، کلیه پاکت‌های سیگار عرضه شده در کیوسک‌های سطح ناحیه 3 شهرداری منطقه 20 جمع آوری شد.
شهردار ناحیه 3 شهرری با اعلام این خبر گفت: در راستای جلوگیری از اشاعه فرهنگ مصرف دخانیات، روز گذشته با اجرای یک طرح ضربتی از سوی عوامل اداره ساماندهی نسبت به جمع آوری کلیه مواد دخانی از کیوسک‌های مطبوعاتی اقدام شد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه کیوسک‌های مطبوعاتی باید محل عرضه محصولات فرهنگی  باشد، افزود: این اقدام در راستای اشاعه فرهنگ ترک استعمال دخانیات و جلوگیری از مصرف سیگار به ویژه از سوی نوجوانان و جوانان و ارتقا سلامت شهروندان و برخورداری از محیطی عاری از دود و آلودگی انجام شده است.
شهرداری ناحیه 3 شهرری در ادامه در ارتباط با اقدامات دیگر این ناحیه به برگزاری مسابقات ورزشی در ایستگاه‌های ورزش تندرستی بانوان اشاره کرد و اظهار داشت: در مسابقات ورزشی که با هدف اشاعه ورزش همگانی و ارتقاء سلامت شهروندان برگزار شد بیش از 60 نفر از بانوان شرکت کردند و در پایان به نفرات برتر جوایزی از سوی اداره اجتماعی ناحیه 3 شهرری اهدا شد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول