اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری:

چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه بارانی است

خبرگزاری فارس: مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری گفت: سامانه بارش‌زایی از امروز در آسمان استان فعال شده که پیامد آن بارش باران و برف در ارتفاعات خواهد بود.

چهارمحال و بختیاری تا چهارشنبه بارانی است
شاهرخ پارسا امروز در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: سامانه بارشی مستقر در سطح استان تا اواخر روز سه‌‌شنبه هفته جاری فعال خواهد بود و از عصر روز سه‌شنبه به‌تدریج از فعالیت بارشی این سیستم کاسته شده و آسمان صاف خواهد شد.
وی دمای هوای فعلی شهرکرد را هشت درجه سانتیگراد عنوان کرد و گفت: در 24 ساعت گذشته شهرکرد با حداقل یک  درجه سانتیگراد و لردگان با حداکثر 20 درجه سانتیگراد به ترتیب سردترین و گرم‌ترین مناطق استان بوده است.
پارسا به میزان بیشینه و کمینه دمای مناطق مختلف استان در 24 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: دمای هوای کوهرنگ با حداقل سه درجه سانتیگراد و حداکثر 12 درجه، شهرکرد با حداقل یک و حداکثر 17 درجه، بروجن با حداقل دو و حداکثر 15درجه، اردل با حداقل شش درجه و حداکثر 19 درجه، فارسان با حداقل چهار و و حداکثر 17 درجه، لردگان با حداقل 9 و حداکثر 20 درجه سانتیگراد گزارش شده است.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: همچنین دمای هوای شلمزار با حداقل پنج و حداکثر 17درجه، سورشجان با حداقل دو و حداکثر 16درجه، بن با حداقل چهار و حداکثر 17 درجه و گندمان با حداقل پنج و حداکثر 16 درجه سانتی‌گراد ثبت شده است.
پارسا به میزان بارش‌های ثبت شده استان در 48 ساعت گذشته اشاره کرد و گفت: بیشترین میزان بارش در کوهرنگ با 12 میلی‌متر، لردگان سه میلی‌متر، مالخلیفه سه میلی‌متر، آورگان یک میلی‌متر، بن یک میلی‌متر و شلمزار یک میلی‌متر بیشترین میزان بارش‌های صورت گرفته در سطح استان بوده است.
وی با اشاره به وضعیت جوی این استان در 24 ساعت آینده، گفت: بر اساس پیش‌بینی این سازمان هوای شهرکرد در 24ساعت آینده نیمه ابری گاهی ابری همراه با بارش باران، برف و گاهی وزش باد خواهد بود.
به گفته وی، از اوایل هفته آینده به سبب عبور امواج ناپایدار و ریزش هوای سرد دمای هوای استان کاهش محسوس خواهد داشت.
مدیرکل هواشناسی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بارندگی‌ها در این استان به نحوی بوده که آب‌گرفتگی معابر در سطح شهرها پیش‌بینی شده است، از این رو از رانندگان محترم درخواست می‌شود با توجه به لغزنده بودن سطح معابر با احتیاط بیشتر رانندگی و حتی‌الامکان از آوردن وسایل نقلیه خود به بیرون خودداری کنند.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول