اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی 3 روز صورت پذیرفت؛

بارش 87 میلیمتر باران در استان همدان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت آب‌ منطقه‌ای همدان از بارش 87 میلیمتر باران طی سه روز در استان همدان خبر داد.

بارش 87 میلیمتر باران در استان همدان
علی کمندانی‌ امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره با بارش مداوم نزولات آسمانی طی روزهای اخیر در استان اظهار کرد: بر اساس گزارش ایستگاه‌های مبنا در سطح استان طی سه روز بارش مداوم  باران به طور میانگین 87 میلیمتر بارش داشته‌ایم.
وی افزود: این در حالیست که در زمان مشابه سال آبی 90 - 89 میزان متوسط بارندگی در سطح استان همدان سه میلیمتر گزارش شده است.
مدیرعامل شرکت آب ‌منطقه‌ای استان همدان متوسط درازمدت بارندگی استان را در همین زمان 52 میلیمتر عنوان کرد و گفت: بارش‌های امسال نسبت به میانگین درازمدت 68 درصد افزایش داشته است.
کمندانی با اشاره به اینکه در زمان حاضر ذخیره آب سد اکباتان 17.8 میلیون مترمکعب است، ابراز امیدواری کرد با تداوم بارش‌ها در سال آبی جاری ذخیره آبی مناسبی در استان داشته باشیم.
وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به فعالیت‌های شرکت آب‌منطقه‌ای همدان اظهار کرد: خوشبختانه کمیته ایمنی و پایداری سدها و تأسیسات آب شرکت آب منطقه‌ای همدان مورد تقدیر قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای همدان در پایان سخنان خود تأکید کرد: این تقدیر طی نامه‌ای از سوی مدیرکل دفتر بهره‌برداری از تأسیسات تأمین آب شرکت مدیریت منابع آب ایران به این شرکت ارسال شده و کمیته ایمنی و پایداری سدهای شرکت آب‌منطقه‌ای همدان را مورد تقدیر قرار داده است.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول