اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

نماینده مردم هندیجان در مجلس:

انتخاب شهردار غیربومی ظلم به مردم هندیجان است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم هندیجان گفت: با انتخاب شهردار غیربومی برای هندیجان مخالف بوده و این انتخاب ظلم به مردم شهرستان است.

انتخاب شهردار غیربومی ظلم به مردم هندیجان است
خلیل حیات‌مقدم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اعلام مخالفت خود با انتخاب شهردار غیربومی برای هندیجان اظهار داشت: شورای اسلامی شهر هندیجان بر اساس اختیارات قانونی که دارند شهردار را خارج از حوزه شهرستان انتخاب کردند.
وی در ادامه در خصوص انتخاب شهردار غیربومی برای شهرستان خاطرنشان کرد: برای این انتخاب به طور مکرر با مسئولان استان صحبت کرده و خواستار انتخاب شهردار از افراد بومی شهرستان که هم توانمندتر و هم بر امور شهر واقف‌‌تر باشد شدیم ولی این مهم صورت نگرفت.
نماینده مردم هندیجان ـ بندرامام و ماهشهر در مجلس شورای اسلامی با اشاره به درخواست‌های مکرر مردم از وی برای مداخله در این امر تصریح کرد: کار نماینده مجلس قانون‌گذاری است و انتخاب شهردار از وظایف من نیست بلکه از وظایف شورای شهر است.
وی اضافه کرد: شهروندان، امام جمعه و مسئولان شهرستان مدام با من تماس می‌گیرند، اعتراض می‌کنند و من در جواب این تماس‌ها باید بگویم من هم مخالف شهردار غیربومی در شهرستان هستم ولی این انتخاب در حوزه اختیارات من نبوده و نیست.
وی اظهار داشت: من نمی‌گویم شهردار جدید آدم توانمندی نیست بلکه برعکس، او یک دوره عضو شورای شهر بود ولی این مسئله مورد اعتراض مسئولان و مردم هندیجان است.
نماینده مردم هندیجان در مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه انتخاب شهردار غیربومی ظلم به مردم شهرستان است، گفت: من بر اساس تقاضای مردم به استاندار، رئیس شورای شهر و همچنین مدیر کل امور شهری استانداری خوزستان اعلام کردم که مردم از این انتخاب ناراضی‌اند و هر آن چه که در توان داشتم را انجام دادم.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول