اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار پلدختر:

کاروانسرای دام در پلدختر ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: شهردار پلدختر در واکنش به خبر فارس در پلدختر گفت: برای جلوگیری از ورود احشام به شهرستان پلدختر کاروانسرای دام احداث می‌شود.

کاروانسرای دام در پلدختر ایجاد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از پلدختر، پس از درج خبر فارس با عنوان پار‌ک‌هایی که توسط گوسفندان هرس می‌شوند، شهردار پلدختر  واکنش نشان داد.
پس از اظهار نظر محمد شرفی نصیری که گفته بود شهر جای احشام نیست و برخی شهروندان روستا را با شهر اشتباه گرفته‌اند یا این جمله که اگر گوسفندان را در پارک ببینیم آن‌ها را ذبح می‌کنیم، شهردار پلدختر امروز از خبرنگار فارس در این شهر برای اعلام طرح جدید خود برای جلوگیری از ورود احشام به شهر دعوت کرد.
محمد شرفی‌نصیری با تشریح اقدامات در حال انجام با اشاره به آمار بسیار بالای وجود دام در سطح شهرستان پلدختر گفت: این مسئله ‌قبلا نیز مورد پیگیری بوده است، اما تاکنون اقدام اساسی صورت نگرفته و وجود دام در معابر عمومی موجب بروز مشکلات بهداشتی، ترافیکی و صدمه‌زدن به امکانات شهری شده است.
وی افزود: در این رابطه و پس از مراحل قانونی تاکنون دو مکان غیر مجاز نگهداری دام در داخل شهر توسط شهرداری پلدختر تخریب شده است.
شرفی نصیری از  همکاری بخش خصوصی برای احداث کاروانسرای دام در پلدختر خبرداد و گفت: حداکثر طی یک ماه آینده کار ساخت کاروانسرای عرضه دام زنده با مساحت 3 هزار متر مربع و با امکانات رفاهی به پایان می‌رسد.
شهردار پلدختر ابراز امیدواری کرد، با ساخت این مکان دیگر شاهد ورود احشام به سطح شهر نباشند و در غیر این صورت با صاحبان آن برخورد قانونی صورت می‌گیرید.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول