اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بخشدار آبپخش:

کشاورزان آب‌بهای نخیلات خود را بپردازند

خبرگزاری فارس: بخشدار آبپخش گفت: کشاورزان برای خدمات‌رسانی هرچه بیشتر شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان آب‌بهای خود را پرداخت کنند.

کشاورزان آب‌بهای نخیلات خود را بپردازند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش ، احمد خرم‌روز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در بخش آبپخش به دلیل تازه ‌تاسیس بودن مشکلات فراوانی وجود دارد که باید با تلاش و سعه صدر در مسیر حل این مشکلات گام برداریم.
وی افزود: آبپخش به دلیل دارا بودن یک میلیون و 200 هزار اصله نخل یکی از قطب‌های کشاورزی استان بوشهر محسوب می‌شود و توجه و رسیدگی به امور کشاورزان در این بخش از اهمیت بالایی برخوردار است.
خرم‌روز ابراز داشت: آب‌بهای پرداختی کشاورزان تنها منبع درآمدی شرکت بهره‌برداری از شبکه‌های آبیاری و زهکشی استان بوشهر برای تعمیر و نگهداری از شبکه‌های آبیاری است و از کشاورزان آبپخشی می‌خواهیم آب‌بهای نخیلات خود را به موقع پرداخت کنند.
این مسئول با اشاره به اهمیت پرداخت به موقع آب‌بهای نخیلات تصریح کرد: پرداخت به موقع آب‌بها توسط کشاورزان سبب کاهش مشکلات مالی این شرکت و در نتیجه خدمات‌رسانی هرچه بهتر به کشاورزان می‌شود.
بخشدار آبپخش در بخش دیگری از سخنان خود، سرشماری را مبنای برنامه‌ریزی دقیق برای پیشرفت و توسعه کشور دانست و اذعان داشت: برای حل مشکلات به وجود آمده در سرشماری عمومی نفوس و مسکن در روزهای گذشته پیگیری‌های فراوانی انجام داده‌ایم و مسئولان قول مساعد برای حل این مشکل داده‌اند.
خرم‌روز خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی برای پیشرفت و توسعه کشور در پنج سال آینده به نتایج سرشماری نفوس و مسکن و آمار بستگی دارد و برگزاری هرچه دقیق‌تر این طرح از اهمیت بالایی برخوردار است.
وی بیان داشت: از مردم آبپخش می‌خواهیم با ماموران اجرای طرح ملی سرشماری عمومی نفوس و مسکن در بخش همکاری داشته‌باشند و اطلاعات صحیح و دقیق را باری برنامه‌ریزی هرچه دقیق‌تر برای پیشرفت و توسعه این بخش در اختیار ایشان قرار دهند.
بخشدار آبپخش تاکید کرد: یکی از مهم‌ترین خواسته‌های مردم در این بخش استقرار ادارات دولتی و نمایندگی‌های ایشان است و تمام تلاش و توان خود را برای تحقق این خواسته به‌حق مردم این بخش به کار خواهیم گرفت.
خرم‌روز با تاکید بر اهمیت استقرار ادارات دولتی در بخش آبپخش ابراز داشت: آبپخش دومین شهر بزرگ و پرجمعیت شهرستان است و به‌دلیل نبود ادارات در مرکز این بخش مردم مجبورند برای انجام امور اداری خویش به مرکز همجوار و بخش‌های همجوار مراجعه کنند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول