اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تنها خروجی چهاربرج استحکام ندارد؛

مردم با دلهره از پل خروجی چهاربرج عبور می‌کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی چهاربرج گفت: به دلیل فرسودگی پل خروجی روستای چهاربرج مردم با دلهره از روی این پل عبور می‌کنند.

مردم با دلهره از پل خروجی چهاربرج عبور می‌کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از آبپخش، خداکرم روشن‌صفت شامگاه دوشنبه در جمع مسئولان بخش آبپخش اظهار داشت: در روستای چهاربرج مشکلاتی وجود دارد که شورای اسلامی این روستا بنا بر ماموریت و وظیفه خود برای حل این مشکلات تلاش می‌کند.
وی افزود: پل خروجی روستای چهاربرج به سمت روستای بنار آزادگان بیش از 50 سال قدمت دارد و به دلیل فرسودگی، ترمیم و بازسازی این پل از ضروریات این روستا به شمار می‌رود.
روشن‌صفت خاطرنشان کرد: جمعیت کثیری از اهالی روستای چهاربرج را کشاورزان شامل می‌شوند و در تمام فصول سال برای دسترسی به نخیلاتشان مجبور به عبور از این پل هستند و بازسازی و ترمیم این پل از اهمیت بالایی برخوردار است.
این مسئول تصریح کرد: این پل به دلیل فرسودگی استحکام خود را از دست داده و کشاورزان هنگام عبور با وسایل نقلیه با استرس و دلهره این مسیر را طی می‌کنند و عده‌ای نیز برای رسیدن به باغات خود به جای عبور از این مسیر، مسیرهای طولانی‌تر را طی می‌کنند.
رئیس شورای اسلامی روستای چهاربرج ابراز داشت: این پل به علت قدمت طولانی بسیار کم‌عرض است و انتظار می‌رود مسئولان در مرتفع ساختن این مشکل نسبت به تعریض این مسیر توجه لازم را داشته باشند.
روشن‌صفت ادامه داد: این مسیر یکی از مسیرهای خروجی پرتردد روستاست و به دلیل قرار داشتن در مسیر عملیاتی جاده شیف - گناوه ترافیک بالایی در این مسیر وجود دارد که در سال‌های گذشته شاهد تلفات در این مسیر بوده‌ایم.
وی یادآور شد: شورای اسلامی روستای چهاربرج با همکاری دهیاری این روستا اقدام به ساخت پارکینگ خاکی مقابل مسیر ورودی روستا از سمت روستای بنار کرده که در کاهش خطرات بسیار موثر بوده‌است.
روشن‌صفت با اشاره به اقدامات شورای اسلامی روستای چهاربرج برای حل این مشکل گفت: مذاکرات و مکاتبات فراوانی با مسئولان استان و شهرستان انجام داده‌ایم و امید داریم در آینده نزدیک شاهد حل این مشکل باشیم.
رئیس شورای اسلامی روستای چهاربرج اذعان داشت: در سالی که رهبر معظم انقلاب آن‌را به جهاد اقتصادی مزین کرده‌اند از تمام توان موجود برای خدمات‌رسانی به مردم و عمران و آبادانی این روستا بهره‌ می‌بریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول