اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه کرج در گفت‌وگو با فارس:

شهید فهمیده‌ها با لبیک به فرمان ولی فقیه انقلاب اسلامی را حفظ کردند‌

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه کرج تاکید کرد: پس از انقلاب شکوهمند اسلامی که شرق و غرب برای براندازی جمهوری اسلامی هم دست شده بودند، شهدای دانش‌آموز با لبیک به فرمان ولایت دستاوردهای ملت ایران را حفظ و از انقلاب اسلامی حفاظت کردند.

شهید فهمیده‌ها با لبیک به فرمان ولی فقیه انقلاب اسلامی را حفظ کردند‌
احمد رضا باهک امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرج اظهار داشت: در دوران حکومت منفور و مطرود پهلوی‌ها یک برنامه در اولویت قرار داشت و آنهم منحرف کردن ذهن جوانان از اعتقادات اسلامی بود.
وی تصریح کرد: این توطئه با جدیت در مدارس زمان پهلوی‌ها دنبال می‌شد، چرا که می‌دانستند داشتن اعتقادات اسلامی و الگو گرفتن از بزرگانی چون امام حسین (ع) به پهلوی‌های دست‌نشانده غرب اجازه نمی‌دهد تا برنامه‌های خود را به طور کامل اجرا کنند.
این مسئول با یادآوری خاطراتی از ده چهل و پنجاه گفت: در آن دوران دختران محجبه و عفیفه ایران را که به حفظ حجاب و رعایت ارزش‌های اسلامی زبان‌زد هستند، در مدارس تحت شدیدترین شستشوهای مغزی قرار می‌دادند.
باهک افزود: همچنین مدل لباس دختران مسلمان ما را به گونه‌ای طراحی کرده بودند که آنها بیش از پیش در این دام گرفتار شده و به جای الگوبرداری از زندگی حضرت زهرا (س) و حضرت زینب (س)، هنرپیشه‌های غربی را الگوی خود قرار دهند.
وی خاطرنشان کرد: در چنین شرایطی بود که مرجعیت معظم شیعه با رهبری امام خمینی (ره) خطر و انحراف را تشخیص داده و با تمام توان در برابر این حرکت خزنده و خاموش ایستادگی کردند.
فرمانده سپاه ناحیه کرج افزود: به فضل الهی انقلاب ملت ایران به پیروزی رسید و توانستیم دست اجانب و غربی‌ها را از کشور خود کوتاه کنیم، اما دشمنان بیکار نبوده و این بار از فاز نظامی برای ضربه زدن به ملت ایران وارد شدند.
 
دانش‌آموزان شهید نقش بسیار مهمی در جنگ تحمیلی داشتند

باهک با اشاره به آغاز جنگ در سال‌های نخستین انقلاب اسلامی گفت: در آن دوران ارتش ما از هم گسسته بود و سپاه هنوز ساختار خود را نیافته بود که غربی‌ها با تحریک صدام جنگ را به ما تحمیل کردند.
وی افزود: با آغاز جنگ زن و مرد به جبهه‌های حق علیه باطل شتافتند و در این میان هزاران دانش‌آموز با رها کردن درس و مشق خود داوطلبانه به سپاه اسلام پیوستند.
این فرمانده ارشد نظامی تاکید کرد: شواهد و مستندات نشان می‌دهد که دانش‌آموزان در طول هشت سال دفاع مقدس ایثارگری‌های فراوانی داشته و در پیروزی سپاه اسلام نقش موثر بازی کردند.
باهک در پایان اظهار داشت: 36 هزار دانش‌آموز که گل سرسبد آنها شهید فهمیده است، انقلاب اسلامی را در برابر تمام توطئه‌ها حفظ کردند و امروز ما وظیفه داریم که تلاش آنها را به نسل جوان منتقل کنیم.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول