اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صفار‌هرندی: مردم ‌همراهی و همدلی خود را به اثبات رسانده‏اند‌

ضرورت حفظ آرامش و وحدت بین نیروهای انقلاب / ملت نماینده دلسوز و تابع ولایت می ‌خواهند

خبرگزاری فارس: مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: زمام امور جامعه اسلامی زیبنده نمایندگانی مومن، متخصص و بصیر در قوه قانونگذاری است.

ضرورت حفظ آرامش و  وحدت بین نیروهای انقلاب / ملت نماینده دلسوز و تابع ولایت می ‌خواهند
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد به نقل از روابط عمومی سپاه قمر بنی‎هاشم محمدحسین صفار‌هرندی همزمان با هفته بسیج دانش‎آموزی در جمع نخبگان، اساتید، دانشجویان و دانش‎آموزان بسیجی و شورای حوزه و فرماندهان پایگاه‎های بسیج چهارمحال و بختیاری با گرامیداشت هفته بسیج دانش‎آموزی اظهار داشت: مردم مؤمن و ولایتمدار ایران اسلامی با آرمان‎های مشترک در صحنه انقلاب حاضر هستند و با شور و شعور انقلابی خود همواره توطئه‎های دشمنان و بدخواهان نظام را نقش برآب کرده‏اند.
وی با اشاره به برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در سال جاری ادامه داد: بهترین، سالم‎ترین و صحیح‏ترین گفتمان برای حضور در عرصه داخلی و خارجی کشور، گفتمام امام خمینی(ره) است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت نهم به برخی ویژگی‌های نمایندگی در نظام جمهوری اسلامی اشاره کرد و افزود: ملت بابصیرت و آگاه ایران اسلامی، خواهان نمایندگان دلسوز، مدیر، مدبر و تابع ولایت هستند تا بتوانند به آرمان‏های اصیل انقلاب اسلامی جامه عمل بپوشانند. 
صفار هرندی در ادامه بر ضرورت حفظ آرامش و ایجاد وحدت رویه نیروهای انقلاب در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد و اگفت: انقلاب، عزت و غرور ملی متکی به حمایت و همراهی مردم است و مردم این همراهی، همگامی و همدلی را در صحنه‏های مختلف به اثبات رسانده‏اند.  
مشاور فرهنگی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه به پرسش‎های حاضران پاسخ داد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول