اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر هواپیمایی هما در مازندران و گلستان خبر داد:

افزایش پرواز هفتگی ساری به تهران

خبرگزاری فارس: مدیر هواپیمایی هما در مازندران و گلستان از افزایش پرواز هفتگی ساری به تهران خبر داد.

افزایش پرواز هفتگی ساری به تهران
 به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، احمد جعفری بعد از ظهر امروز در مراسم معارفه خود به عنوان مسئول هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در استان مازندران و گلستان با اشاره به انجام  شش پرواز هفتگی ساری به تهران ابزار داشت: برنامه‌ریزی برای انجام پرواز روز شنبه در دستور کار قرار دارد و مدیران آژانس‌های مسافرتی نیز چند پرواز را در طی روز فعال می‌کنند.
وی اظهار داشت: امسال 32 پرواز از دو استان مازندران و گلستان به سرزمین وحی انجام شد که سهم استان گلستان از این پروازها 11 پرواز بود که توسط هواپیمایی هما انجام شد.
جعفری با اعلام اینکه 51 درصد پروازهای انجام شده به سرزمین وحی امسال توسط هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران انجام شد، بیان داشت: 49 درصد زائران ایرانی امسال با هواپیمایی ماهان به سرزمین وحی سفر کردند.
وی با اشاره به تحریم‌های که کشور ما در حال حاضر با آن مواجه هست، یادآور شد: کشور ما به راحتی توانست در برابر تحریم‌ها مقاومت کند و با این وجود تمام پروازهای هواپیمایی کشور مثل سابق و با فعالیت مناسب‌ در حال انجام است.
مدیر کل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران در مازندران و گلستان با اعلام اینکه واگذاری شرکت‌های هواپیمایی به بخش خصوصی در برنامه کاری سازمان قرار دارد، بیان داشت: با ورود بخش خصوصی به شرکت‌های هواپیمایی شاهد ارتقاء خدمات در بخش هواپیمایی می‌شویم.
در ادامه اکبر سلطانپور مدیر سابق هواپیمایی هما در مازندران با بیان اینکه از زمان حضورم در مازندران تعداد پروازهای فرودگاه‌های استان به چهار هفته در روز می‌رسید، گفت: در حال حاضر وضعیت پروازهای مازندران مناسب است.
وی  با اشاره به حضور هموطنان ترک‌زبان در مازندران خاطرنشان کرد: با برقراری پرواز ساری به تبریز از استقبال مناسبی از این پرواز در دو استان را شاهد خواهیم بود.
به گزارش فارس؛ مدیرکل فرودگاه‌های استان مازندران در این مراسم حضور داشت.
در پایان این مراسم جعفری معارفه به عنوان مدیر هواپیمایی هما در مازندران و گلستان منصوب و اکبر سلطان‌پور تودیع شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول