اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یادداشت/

شیرینی بارش باران به تلخی کنسلی پروازهای ایلام گره خورد

خبرگزاری فارس: با وجود ایجاد سامانه هدایت فرود بازهم پروازهای فرودگاه ایلام با کوچکترین بارشی کنسل شد و شیرینی بارش باران به تلخی کنسلی پروازهای ایلام گره خورد.

شیرینی بارش باران به تلخی کنسلی پروازهای ایلام گره خورد
به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، با وجود هزینه‌های هنگفت در فرودگاه شهدای ایلام و ایجاد سامانه آی‌.ال‌.اس. مجددا طی روزهای گذشته شاهد کنسل شدن پرواز‌های فرودگاه ایلام بودیم.
شیرینی بارش شدید باران این نعمت خداوندی که سال‌ها است به واسطه خشکسالی‌های پی در پی کمتر به مذاق مردم چشانده شده به تلخی پروازهای فرودگاه ایلام پیوند خورد.
این درحالی است که وزیر راه و شهرسازی طی هفته‌های گذشته با ورود به استان ایلام و افتتاح سامانه هدایت فرود فرودگاه ایلام خبر اتمام موضوع کنسلی پروازهای ایلام را به مردم استان ایلام نوید داد.
به گفته علی نیکزاد وزیر راه و شهرسازی اعتبار ویژه‌ای برای ایجاد این سامانه در فرودگاه شهدای ایلام برای ارائه خدمات مطلوب به مردم هزینه شده است.
اما دیری از این سخن نگذشت که با بارش نخستین بارش آسمانی باز هم پروازهای تنها فرودگاه استان ایلام کنسل شد و مسافران آن سردرگم شدند.
اگر چه خبر کنسلی پروازهای ایلام تحت شعاع بارش‌های مناسب روزهای پاییزی قرار گرفت اما بیمارانی که باید خود را با این پرواز به تهران رسانده و خود را مداوا می‌کردند هیچ‌گاه این حادثه تلخ را فراموش نخواهند کرد.
زمانی که دفتر خبرگزاری فارس در استان ایلام در حین بارش شدید نزولات آسمانی خبرنگار خود را مامور تهیه خبر از سرگیری پروازهای فرودگاه ایلام در هرگونه شرایط آب و هوایی کرد تنها چند ثانیه نگذشته که تلفنخانه مدیریت فرودگاه ایلام خبر کنسلی پروازهای ایلام را به خبرنگار سؤال کننده اعلام کرد.
این موضوع سبب شد که با حیرت هرچه تمام‌تر موضوع از مدیریت فرودگاه شهدای ایلام پیگیری شود و مدیر فرودگاه شهدای ایلام با اظهار تاسف خبر کنسلی پروازهای ایلام را تایید کرد. 
مجتبی بیاتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: وجود ابرهای کومولوسی پاییزه امکان نشت و برخاست را در فرودگاه ایلام غیر ممکن ساخته است.
امیدواریم مسئولان ارشد استان ایلام و مسئولان کشوری مرتبط با موضوع یکبار برای همیشه مشکل نشست و برخاست پروازهای فرودگاه ایلام را برطرف کنند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول