اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی برگزار شد؛

یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور در هیرمند

خبرگزاری فارس: به مناسبت هفته بسیج دانش‌آموزی، یادواره شهید حسین فهمیده و 36 هزار دانش‌آموز دفاع مقدس کشور در شهرستان هیرمند برگزار شد.

یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور در هیرمند
به گزارش خبرگزاری فارس از هیرمند، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند ‌ظهر امروز در یادواره 36 هزار دانش‌آموز شهید کشور اظهار کرد: شهید فهمیده نمونه‌ای بارز از هزاران دانش‌آموز بسیجی شهید است که با ایثار و از خودگذشتگی جانشان، درخت تنومند انقلاب اسلامی را آبیاری کردند و درس شجاعت و فداکاری را به نسل‌های جدید آموختند.
عیسی نکوئی افزود: دانش‌آموزان شهید دوران دفاع مقدس با نثار خون پاک خود که از روی ایمان و اخلاص بود، دشمنان قسم‌خورده انقلاب را به زبونی و خواری کشاندند.
وی عنوان کرد: شهیدان دانش‌آموز همچون شهید حسین فهمیده با داشتن سن کم به دنیا ثابت کرد که انقلاب اسلامی ایران برای همیشه در جهان استوار باقی می‌ماند و با حرکت شجاعانه و دلیرانه‌اش به یک قهرمان ملی تبدیل شد.
فرمانده سپاه هیرمند خاطرنشان کرد: امروز با برگزاری این یادواره بزرگ، یاد و خاطر شهیدان دانش‌آموز دوران دفاع مقدس را گرامی می‌داریم و دانش‌آموزان با حرکت و تداوم راه شهیدان دانش‌آموز هرگز سنگر آنان را خالی نگذارند.
نکوئی ادامه داد: حضور نوجوانان و دانش‌آموزان بسیجی در دوران دفاع مقدس تأثیر فراوانی در پیروزی انقلاب و جنگ تحمیلی دشمنان داشت و حال نیز حضور فعال و پر شور شما عزیزان در عرصه‌های مختلف سیاسی، نقشه‌های دشمنان را در توطئه‌های فرهنگی و جنگ نرم خنثی می‌کند.
وی بیان کرد: امروز بر شما دانش‌آموزان آگاه و با بصیرت است تا در عرصه علم و دانش و کسب فناوری‌های نوین علمی، تداوم دهنده راه شهیدان باشید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند تصریح کرد: شهدا با ایثار و از خودگذشتگی، درس مقاومت و پایداری و نیز تداوم آرمان‌ها و ارزش‌های والای انقلاب اسلامی را به جا گذاشتند لذا بر ماست تا ادامه دهنده خون پاک آنها و اهداف والای انقلابیشان باشیم.
نکوئی در ادامه به نقش مثبت و تأثیرگذار سازمان بسیج دانش‌آموزی اشاره کرد و گفت: این نهاد انقلابی همواره توانسته است با اقدامات ارزشی خود تجلی بخش روح و روان میلیون‌ها دانش‌آموز بسیجی در عرصه‌های مختلف باشد.
وی خاطرنشان کرد: دشمن همیشه در پی ایجاد توطئه و دسیسه بر ضد انقلاب اسلامی و ملت همیشه در صحنه ایران است به همین خاطر باید شما عزیزان با هوشیاری و بیداری کامل بتوانید بیش از پیش این توطئه‌های شوم دشمن را خنثی و آنان را در دستیابی به اهدافشان ناکام کنید.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه هیرمند گفت: یکی از شیوه‌های مبارزه نو و جدید دشمن بکارگیری از ابزارهای فرهنگی و در واقع تهاجم فرهنگی است که از طریق این شبیخون می‌خواهد روح و ذهن جوانان ما را به انحراف بکشاند و از مسیر اصلی انقلاب دور سازد.
نکوئی اضافه کرد: خوشبختانه جوانان ما با تأسی از فرامین مقام معظم رهبری و افزایش بصیرت و آگاهی، همواره هوشیار و بیدار از این ترفندها به سلامت بیرون آمده و گرفتار وسوسه‌های شیطانی فرهنگ غربی‌ها نشده و نخواهند شد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول