اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

13 آبان سال جاری؛

600 دقیقه برنامه از صدا و سیمای اصفهان پخش می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته اطلاع رسانی ستاد برگزاری مراسم یوم‌الله 13 آبان استان اصفهان گفت: 390 دقیقه برنامه در سیما و 200 دقیقه در رادیو که در مجموع به حدود 600 دقیقه می‌رسد از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود.

600 دقیقه برنامه از صدا و سیمای اصفهان پخش می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، هوشنگ صالحی ظهر امروز در نشست خبری تشریح برنامه کمیته‌های 13 آبان در سالن اجتماعات مرکز صدا و سیمای مرکز اصفهان اظهار داشت: مداخله همیشگی آمریکا در اوضاع سیاسی و اجتماعی ایران از گذشته دور از ناحیه استکبار وجود داشته و ادامه دارد.
وی اضافه کرد: اگر کشور ایران اقتدار، سلامت و الگوی خود را حفظ کند، همچنان با این‌گونه اقدامات از سوی دشمنان صهیونیستی و استکبارات مقابله می‌کند.
قائم مقام صدا و سیمای مرکز اصفهان با شرح برخی از برنامه‌های صدا و سیمای مرکز اصفهان بیان داشت: در مدت یک هفته اکثر برنامه‌های این مرکز از جمله برنامه دیدگاه با فضا سازی مناسب در چهار قسمت 20 دقیقه‌ایی به تحلیل بحران وال استریت، سیاست‌های مداخله‌گرایانه استکبار، جنگ نرم آمریکا علیه ایران و 13 آبان اختصاص یافته است.
وی افزود: برنامه گفت‌وگوی هفته به مدت 50 دقیقه و دیگر برنامه‌های این مرکز شامل جوانه، تیک تاک، صبح اصفهان و رادیو جوان نیز به 13 آبان اختصاص دارد.
صالحی در ادامه تصریح کرد: گروه واحد سیار نیز در روز جمعه 13 آبان از تمامی برنامه راهپیمایی گزارش تهیه و از صدا و سیمای مرکز اصفهان پخش می‌شود.
وی با اشاره به مداخلات آمریکا در اوضاع سیاسی ایران تاکید کرد: در این فضا، کار رسانه‌ها روشنگری نسبت به مداخله‌های آمریکا و در صحنه نگهداشتن مردم در مناسبت‌های مختلف و همچنین اتصال 13 آبان از سال‌های قبل به نسل‌های آینده است.
مسئول کمیته اطلاع‌رسانی ستاد برگزاری مراسم یوم الله 13 آبان استان اصفهان مراسم بزرگداشت این روز را متعلق به تمامی اقشار جامعه دانست و گفت: با جنبش‌های بیداری اسلامی که در سرتاسر دنیا رخ داده هر چه بهتر برگزار کردن این مراسم از اهمیت ویژه‌ایی برخوردار است.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول