اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس خبر داد:

تصویب 15 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل کلاردشت

خبرگزاری فارس: نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی از تصویب 15 میلیارد تومان اعتبار جبران خسارت سیل کلاردشت در هیئت دولت خبر داد.

تصویب 15 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل کلاردشت
انوشیروان محسنی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چالوس اظهار داشت: تفاوت سیل کلاردشت با دیگر سیل‌های دنیا مدت طولانی بودن سیل و همراه با سنگ بودن آن است که همچنان حاشیه رودخانه سردآبرود را تهدید می‌کند.
وی خاطرنشان کرد: در این سیل 20 دهنه پل ارتباطی عمومی کامل تخریب شد، 132 واحد مسکونی دچار حادثه شد و10 منزل مسکونی کامل از بین رفت.
محسنی اضافه کرد: سیل کلاردشت 55 میلیارد تومان خسارت  وارد کرده بود.
نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمان سیل، معاون اول رئیس جمهور در جلسه‌ای که با حضور شهردار و رئیس شورای شهر کلاردشت و اینجانب برگزار شد به وزیر کشور ابلاغ شد، تا موضوع سیل کلاردشت را مورد رسیدگی قرار دهد.
محسنی بیان داشت: بعد از بررسی‌های انجام شده توسط وزارت کشور و بنیاد مسکن کشور که به عنوان متولی بازسازی و نوسازی زیربنایی کلاردشت تعیین شد هیئت دولت مبلغ 15 میلیارد تومان برای بازسازی منطقه به تصویب رساند.
وی در پایان اذعان داشت: امیدواریم بودجه مصوب شده هر چه سریع‌تر به دستگاه‌های ذی‌ربط اختصاص تا اقدامات بازسازی منطقه سیل زده کلاردشت آغاز شود.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول