اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نفر نخست مسابقات شعر و ادبیات جهان عرب:

در حرم امام رضا(ع) احساس شعف و غرور می‌کنم

خبرگزاری فارس: نفر اول مسابقات شعر و ادبیات جهان عرب، در تشرف به حرم مطهر رضوی گفت: حضور در این مکان مقدس و توفیق زیارت حضرت رضا(ع) فرصت بسیار مغتنمی است و در حرم مطهر امام رضا(ع) احساس شعف و غرور می‌کنم.

در حرم امام رضا(ع) احساس شعف و غرور می‌کنم
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از پایگاه اطلاع‌‍‌رسانی آستان قدس رضوی، محمد طالب‌الاسدی، شاعر طراز اول سوری مسابقات شعر و ادبیات جهان عرب اظهار داشت: وقتی به حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدم و این حجم وسیع فعالیت‌های فرهنگی و آموزشی برای همه اقشار جامعه را دیدم، به خود و شیعه بودنم بالیدم و با جرات می‌توانم بگویم فضای روحانی و معنوی حرم مطهر ثامن‌الحجج(ع) و خدمات متنوعی که به زائران این بارگاه ملکوتی ارائه می‌شود، در جهان اسلام بی‌نظیر است.
وی در پاسخ به این سؤال که این موفقیت را چگونه کسب کردید، اظهار داشت: کسب این رتبه جز به عنایت خداوند و بهره‌مندی از الطاف ائمه معصومین(ع) مسیر نیست و به نظر من شعر و هنری در طول تاریخ ماندگار و جاودان خواهد ماند که در خدمت حق و حقیقت باشد و امامان معصوم(ع) جلوه‌های علنی حقانیت در دنیا هستند.
طالب الاسدی افزود: شاعری که در وصف اهل بیت عصمت و طهارت(ع) شعر می‌سراید، باید بسیار مراقب باشد که مطلبی در خور شأن و منزلت والای این بزرگوران بیان کند و این جوشش‌های شاعرانه در مدح، منقبت و یا مراثی اهل بیت(ع) به طور قطع با الطاف و عنایات خود حضرات معصومین(ع) است.
وی گفت: در جوار مضجع نورانی و شریف حضرت رضا(ع) برای آزادی مردم مظلوم بحرین از استبداد، دعا می‌کنم و امیدواریم باظهور منجی عالم بشریت حضرت صاحب الزمان(عج) شاهد برپایی عدالت جهانی و سرفرازی مسلمین در دنیا باشیم.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول