اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در حاشیه المپیاد تخصصی آتش‌نشانان؛

کلاس بررسی علل حوادث ویژه آتش‌نشانان برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس ایمنی آتش‌نشانی شرکت بازرگانی گاز ایران از برگزاری کلاس بررسی علل حوادث در حاشیه المپیاد تخصصی آتش‌نشانان در مشهد خبر داد.

کلاس بررسی علل حوادث ویژه آتش‌نشانان برگزار می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی شرکت پالایش گاز شهید هاشمی‌نژاد، محمدباقر نیک‌پور اظهار داشت: حضور اساتید خارجی در این کلاس، شرایط آموزشی بسیار خوبی را فراهم‌کرد تا مباحث مفیدی در آن مطرح‌ شود.
وی همچنین به برگزاری سومین المپیاد تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران اشاره ‌کرد و گفت: چنین رقابت‌هایی، آمادگی جسمانی و سرعت عمل و دقت آتش‌نشانان را افزایش می‌دهد.
نیک‌پور افزود: باتوجه به فعالیت آتش‌نشانان در رده‌های عملیات و پالایش، آمادگی جسمانی فاکتور بسیار مهمی است.
وی با بیان اینکه این‌گونه المپیادها سبب انسجام و وحدت آتش‌نشانان شده و در روحیه آنان نیز موثر است، خاطرنشان‌کرد: آشنایی با نقاط قوت و ضعف دیگر آتش‌نشانان، از مهم‌ترین فاکتورهای مثبت این رقابت‌ها به‌شمار می‌روند.
نیک‌پور با تاکید بر تاثیر مثبت ورزش بر راندمان کار گفت: شرکت ملی گاز ایران نگاه ویژه‌ای به ورزش دارد و به‌همین منظور سعی می‌کند با سرمایه‌گذاری در این امر، شرایط بهتری برای آتش‌نشانان به وجود آورد.
رئیس ایمنی آتش‌نشانی شرکت بازرگانی گاز ایران، میزبانی شهر مشهد در سومین المپیاد تخصصی آتش‌نشانان شرکت ملی گاز ایران را عالی توصیف‌کرد.
انتهای پیام/و۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول