اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی:

هدف از تنظیم بازار جلب رضایت مردم است

خبرگزاری فارس: سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی جلب رضایت مردم از تنظیم بازار را یکی از هدف‌های مهم سازمان صنعت، معدن و تجارت استان عنوان کرد.

هدف از تنظیم بازار جلب رضایت مردم است
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک علیرضا زاوشی پیش از ظهر امروز در نشست با کارکنان حوزه نظارت و بازرسی اظهار داشت: رضایت مردم از بازار از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که بازرسان می‌توانند با نظارت دقیق بر بازار زمینه رضایت مردم را فراهم سازند.
وی تصریح کرد: نباید اجازه داد عده‌ای سودجو در بازار اقتصاد خلل ایجاد کرده و با گران‌فروشی به مردم ظلم کنند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با تاکید بر اینکه امروز نیاز به کنترل بازار یکی از ضروریات است، بیان داشت: بخش اقتصاد یکی از مهم‌ترین بخش‌های کشور است چرا که موجب توسعه و استقلال کشور می‌شود.
زاوشی با بیان اینکه توجه به تولید کنندگان و حمایت از مصرف کنندگان در پویایی هر چه بهتر اقتصاد نقش موثری ایفا می‌کند، گفت: یکی از رسالت‌های سازمان صنعت و تجارت حمایت از مصرف کالای داخلی و شناساندن این کالاها به عموم مردم و همچنین هدایت مصرف کنندگان به تهیه کالاهای با کیفیت داخلی است که باید بیش از گذشته مورد توجه قرار گیرد.
وی ادامه داد: هم اکنون بیش از 40 درصد از عوامل موثر در اقتصاد کشور در وزارتخانه جدید صنعت، معدن و تجارت قرار دارد که این مسئله لزوم اجرای هر چه بهتر امور در این وزارتخانه را دوچندان می‌کند.
سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان مرکزی با بیان اینکه در اقتصاد، زنجیره تولید و توزیع مکمل یکدیگر هستند، افزود: در صورت نبود تعادل مناسب در بخش تولید و توزیع، جامعه اقتصادی با مشکلات بسیاری مواجه می‌شود که برای جلوگیری از بروز مشکلات، اجرای کنترل و نظارت دقیق و موثر حرف اول را می‌زند.
زاوشی فراهم ساختن شرایط مناسب در بازار برای مصرف کنندگان را از وظایف مهم حوزه نظارت و بازرسی برشمرد و اذعان داشت: بیشترین توجه بازرسان در حوزه کنترل باید معطوف به کالاهای اساسی و اولویت‌دار خانوارها باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول