اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی:

17 نمایشگاه در خراسان شمالی برگزار شد

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی گفت: طی امسال 17 نمایشگاه بین‌المللی، تخصصی و عرضه مستقیم در این استان برگزار شده است.

17 نمایشگاه در خراسان شمالی برگزار شد
محمدرضا کفاشی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار داشت: بر همین اساس 11 نمایشگاه تخصصی، 5 نمایشگاه عرضه مستقیم و یک نمایشگاه بین‌المللی در این استان برگزار شده است.
وی افزود: برگزاری نمایشگاه‌های مختلف اعم از؛ فروش بهاره، نمایشگاه تخصصی و... نیز تا پایان امسال در محل دائمی نمایشگاه‌های استان برپا می‌شود.
کفاشی با اشاره به افزایش 41 درصدی شمار نمایشگاه‌های برپا شده در خراسان شمالی طی امسال تصریح کرد: برگزاری این نمایشگاه‌ها با هدف معرفی و عرضه تولیدات این استان به منظور افزایش کسب و کار بوده است.
وی همچنین با اشاره به اینکه اعزام هیئت‌های تجاری خراسان شمالی به کشورهای مختلف از برنامه‌های این سازمان بوده است، گفت: بر همین اساس طی دو سال گذشته هیئت‌های تجاری به کشورهای تاجیکستان، مالزی و قرقیزستان سفر کرده‌اند.
رئیس سازمان بازرگانی خراسان شمالی با بیان اینکه 420 کارت بازرگانی تاکنون برای تجار خراسان شمالی صادر شده است: طی امسال 35 فقره کارت جدید و 23 فقره کارت مربوط به تجار استان نیز تمدید شده است.
وی با اشاره به نشست‌های توسعه صادرات در خراسان شمالی خاطرنشان کرد: بر همین اساس طی امسال 9 نشست در قالب جلسات کارگروه و همچنین دو نشست فرعی کارگروه توسعه اقتصادی در استان برگزار شده است.
کفاشی با اشاره به رویکرد توسعه صادرات در خراسان شمالی اظهار داشت: هم اکنون صادرات این استان به حدود 30 کشور انجام می‌شود.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول