اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس انجمن کارفرمایی کارخانجات کاشی و سرامیک میبد خبر داد:

برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سرامیک در یزد

خبرگزاری فارس: رئیس انجمن کارفرمایی کارخانجات کاشی و سرامیک میبد از برگزاری چهارمین نمایشگاه صنعت سرامیک با عنوان بین‌المللی suncer در یزد خبر داد.

برپایی چهارمین نمایشگاه بین‌المللی صنعت سرامیک در یزد
مرتضی صفدری‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد با بیان اینکه در شهرستان میبد به عنوان قطب صنعت کاشی و سرامیک استان یزد، فضای مناسب نمایشگاهی وجود ندارد، خواستار عزم مجموعه مدیران شهرستان میبد در ایجاد محل مناسب برای برپایی نمایشگاه صنعت سرامیک در این شهرستان شد.
وی بیان کرد: برگزاری چهار دوره نمایشگاه کاشی و سرامیک توسط انجمن کاشی و سرامیک میبد از پتانسیل‌های این انجمن در ایجاد ارتباط فعال با بازرگانان و صنعتگران این صنعت است اما نقاط ضعف نیز باید برطرف شود.
صفدری‌زاده با اشاره به اینکه بخش خصوصی آمادگی برای احداث محل برپایی نمایشگاه در شهرستان میبد را دارد، افزود: در شهرستان میبد قابلیت برپایی نمایشگاه تخصصی و بین‌المللی صنعت سرامیک به لحاظ تخصصی وجود دارد اما محل مناسب برای برپایی نمایشگاه موجود نیست.
وی با اشاره به اینکه سه نشست همزمان با چهارمین نمایشگاه کاشی و سرامیک برگزار می‌شود، افزود: باید برای برگزاری این نشست‌ها فضاهای مناسبی در نظر گرفته می‌شد.
صفدری‌زاده برگزاری نشست صنعتگران سرامیک کشور با حضور مهمانان داخلی و خارجی در روز شنبه 14 آبان در محل سالن قصر شهرستان میبد، اجلاس هیئت مدیره انجمن کاشی و سرامیک کشور در محل کارخانه گرانیت آریا و همایش علمی مدیران فنی و تولید کارخانجات کاشی و سرامیک در روزهای 12 و 13 آبان در دانشگاه ملاصدرا را از جمله این نشست‌ها برشمرد.
وی عنوان کرد: این برنامه‌ها همزمان با برگزاری نمایشگاه و توسط انجمن کارفرمایی کارخانجات کاشی و سرامیک میبد برگزار خواهد شد.
صفدری‌زاده اظهار داشت: چهارمین نمایشگاه کاشی و سرامیک با حضور 120 شرکت داخلی و خارجی و با حضور کشورهایی چون ایتالیا، چین، اسپانیا، آلمان، امارات، ترکیه و هند در محل دائمی نمایشگاه‌های استان یزد از 11 تا 14 آبان‌ماه جاری برگزار می‌شود.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول