اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هندیجان خبر داد:

ساماندهی 1000 شغل در هندیجان

خبرگزاری فارس: فرماندار هندیجان از ساماندهی یک‌هزار و 561 شغل در سامانه کار هندیجان خبر داد.

ساماندهی 1000 شغل در هندیجان
بهروز فرج‌الهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در هندیجان اظهار داشت: در تعهدات ایجاد اشتغال در هندیجان یک هزار و 561 شغل در سامانه اداره کار و امور اجتماعی این شهرستان ثبت شد.
وی افزود: با این تعهدات می‌توان برنامه‌ریزی‌هایی برای بیکاری جوانان و افراد جویای کار صورت داد.
فرماندار هندیجان گفت: با توجه به دغدغه‌های بیکاری جوانان در این شهرستان می‌توان با سرمایه‌گذاری در زمینه‌های تجارت، کشاورزی و صیادی و برای آنها اشتغال فراهم کرد.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: هدف مسئولان باید در رفع محرومیت‌زدایی و مشکلات بیکاری جوانان باشد.
فرج‌الهی اضافه کرد: هندیجان در گذشته بسیار محروم بوده و امروز با حمایت دولت و تلاش مسئولان و پشتکار مردم منطقه به ظرفیت‌های قابل توجهی دست یافته است.
وی افزود: این شهرستان دارای ظرفیت‌های خاصی نظیر اراضی مساعد بالا دست و پائین دست کشاورزی، شیلات و توسعه آبزیان، پرورش ماهی در قفس و دیگر قابلیت‌های بالقوه و بالفعل است.
فرماندار هندیجان همچنین با اشاره به سهمیه ادارات مختلف شهر در اعتبارات طرح اشتغال خانگی گفت: سهمیه کمیته امداد امام خمینی(ره)، اداره بهزیستی، بنیاد شهید، امور ایثارگران، اداره کار و امور اجتماعی و صندوق مهر امام رضا(ع) شهرستان به سهم اعتبارات تسهیلات مشاغل بالغ بر 24 میلیارد و 524 میلیون ریال تصویب شده ‌است.
وی همچنین در خصوص تسهیلات مشاغل در شهرستان تصریح کرد: اعتبارات تسهیلات مشاغل در اختیار بانک‌های ملی، سپه، کشاورزی، تجارت، مسکن، رفاه و پست بانک قرار گرفته تا این طرح‌ها را در هندیجان اجرا کنند.
فرج‌الهی خاطرنشان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود بنادر سجافی و بحرکان در بخش‌های مختلف از تجار و سرمایه‌گذاران می‌خواهیم با سرمایه‌گذاری در بخش اشتغال فرصت‌های شغلی برای جوانان ایجاد کنند.
وی گفت: مسئولان ادارات باید به‌ دنبال جذب اعتبارات خود باشند تا این مشکلات در شهرستان رفع شود.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول