اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم:

بازی دشواری مقابل نساجی پیش رو داریم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم گفت: بازی عصر فردا در مقابل نساجی برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و به خوبی می‌دانم که کار سختی پیش رو داریم.

بازی دشواری مقابل نساجی پیش رو داریم
سیدمحسن بابامیری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قم با دشوار توصیف کردن دیدار مقابل تیم نساجی مازندران در هفته سوم از دور رفت مسابقات لیگ برتر فوتبال رده سنی امید باشگاه‌های کشور، ابراز امیدواری کرد صبای قم بتواند با کسب امتیاز در این دیدار جایگاه خود در جدال با رقبای بالانشین جدول رده‌بندی مسابقات را حفظ کند.
وی اظهار کرد: به هیچ عنوان نمی‌توان به جایگاه فعلی تیم نساجی در جدول رده‌بندی لیگ برتر نگاه کرد زیرا نساجی مازندران تیم پرمهره و بسیار خوبی است ولی صبای قم نیز از بازیکنان توانمندی بهره می‌برد و در دیدار مقابل این تیم بازی خوبی ارائه خواهیم کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم خاطرنشان کرد: در مسابقه عصر فردا برابر تیم نساجی مازندران خوشبختانه بازیکن مصدوم یا محروم نداریم و با توجه به وجود تمام بازیکنان خوب تیم، هدف ما کسب امتیاز از تیم نساجی مازندران است تا بتوانیم تساوی و از دست رفتن دو امتیاز در بازی قبل را جبران کنیم.
وی در خصوص وضعیت تیم صبای قم در این دیدار خارج از خانه اظهار کرد: باید شرایط و اتفاقات مسابقه را در نظر گرفت زیرا در صورتی ‌که روند بازی به نفع ما پیش برود، مطمئنا تیم صبا برای کسب هر سه امتیاز بازی خواهد کرد، هرچند با انگیزه‌ای که نساجی مازندران برای کسب نتیجه دارد، ما باید تلاش خود را  برای موفقیت دو چندان کنیم، بیشتر بدویم و با انگیزه‌تر از دو بازی قبل باشیم.
بابامیری با اشاره به حضور صبای قم در بالای جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور، تصریح کرد: در دو هفته آغازین لیگ برتر با کسب چهار امتیاز، این جایگاه با تلاش فراوان بازیکنان خوب ما که مجری خواسته‌های کادر فنی هستند به دست آمده است و با توجه به بازیکنان بسیار خوبی که در تیم عضویت دارند، هدف ما قرار گرفتن در بین سه تیم بالای جدول است و صبای قم توان و شایستگی کسب چنین عنوانی را دارد.
وی با اشاره به تساوی خانگی صبای قم در دیدار مقابل تیم فوتبال امید ذوب آهن اصفهان در هفته دوم عنوان کرد: صبای قم در این مسابقه از شرایط آرمانی خود به دور بود، ضمن اینکه در این دیدار بازیکنان ما از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده نکردند اما تیم ذوب آهن اصفهان از تک فرصت گلزنی خود به بهترین نحو ممکن بهره برد و صاحب گل تساوی شد.
سرمربی تیم فوتبال امید صبای قم بیان کرد: از دست رفتن امتیاز در بازی خانگی در روزهای پایانی لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور ممکن است برای ما مشکل‌ساز شود اما مهم این است که از این هفته به بعد به فکر کسب امتیازات لازم در مقابل سایر حریفان باشیم و به رده‌های بالای جدول فکر کنیم.
وی اظهار کرد: صبای قم در دو مسابقه قبل خود یک پیروزی، یک تساوی و چهار برابر حریفان کسب کرده است اما پیروزی ما در آخرین بازی خارج از خانه برابر تیم ابومسلم مشهد با نتیجه دو بر صفر سبب افزایش روحیه بازیکنان صبای قم شده است.
مسابقه تیم‌های فوتبال صبای قم و نساجی مازندران از هفته دوم از دور رفت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال امید باشگاه‌های کشور از ساعت 15 عصر سه‌شنبه دهم آبان به میزبانی تیم فوتبال نساجی مازندران برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول