اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر هیئت جودو مازندران:

مازندران برای قهرمانی به رقابت‌های ملی جودو اعزام می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت جودو مازندران گفت: تیم مازندران برای کسب مقام قهرمانی به مسابقات قهرمانی کشور اعزام می‌شود.

مازندران برای قهرمانی به رقابت‌های ملی جودو اعزام می‌شود
مصطفی بیدآبادی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری اظهار کرد: در سی ‌و یکمین دوره مسابقات جودو نوجوانان قهرمانی کشور که به میزبانی شهرستان اراک برگزار می‌شود نفرات منتخب مازندران به این رقابت‌ها اعزام می‌شوند.
وی خاطرنشان کرد: برای شناخت نفرات برتر هشت وزن این مسابقات در ترکیب تیم منتخب جودو نوجوانان مازندران از سوی کادر فنی و مربیان مازندران مسابقه انتخابی برگزار شد که در نهایت با شناخت نفرات برتر به پایان رسید.
بید‌آبادی گفت: مسابقات انتخابی برای شناخت ترکیب تیم جودو نوجوانان مازندران که با حضور 32 نفر در سالن ورزشی شهدای جهاد کشاورزی ساری برگزار شد، این تیم ترکیب خود را در رقابت‌های قهرمانی کشور شناخت.
وی افزود: ‌در وزن منفی 46 کیلوگرم مجتبی محبت از شهرستان آمل، در منفی 51 کیلوگرم مهران لطف‌آبادی از نکا، در منفی 55 کیلوگرم سیاوش زال‌نژاد از چالوس، در منفی 60 کیلوگرم شهاب قنبرزاده از قائمشهر، در وزن منفی 66 کیلوگرم مهدی طالبیان از بابل، در منفی 73 کیلوگرم سجاد فیروزجایی از بابل، در منفی 81 کیلوگرم حمیدرضا معتمد لاریجانی از آمل و در وزن مثبت 81 کیلوگرم توحید سپونی از چالوس به عنوان نفرات برتر این این مسابقه انتخابی بودند.
دبیر هیئت جودو مازندران در ادامه تصریح کرد: تیم جودوی مازندران با توجه به فاصله 20 روزه تا زمان این رقابت‌ها با آمادگی کامل به این مسابقات فقط برای کسب عنوان برتر راهی می‌شود.
وی در پایان گفت: سی ‌و یکمین دوره مسابقات جودوی نوجوانان پسر قهرمانی کشور 28 و 29 آبان به مدت دو روز به میزبانی استان مرکزی در شهرستان اراک برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج30
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول