اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول سازمان تبلیغات آبادان انتقاد کرد:

حضور کمرنگ دانشگاه‌ها در برنامه‌های دهه ولایت

خبرگزاری فارس: مسئول سازمان تبلیغات اسلامی آبادان از حضور کمرنگ دانشگاه‌ها در برنامه‌های دهه ولایت انتقاد کرد.

حضور کمرنگ دانشگاه‌ها در برنامه‌های دهه ولایت
به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، حجت‌الاسلام سید موسی مدنی ظهر امروز در جلسه تشریح فعالیت‌های ادارات و دستگاه‌ها به مناسبت فرارسیدن دهه ولایت و امامت اظهار داشت: در این برهه زمانی با توجه به بیداری اسلامی در همه جای جهان و با توجه به توطئه‌های آمریکا علیه ایران و جهان اسلام، باید در تمام کشورهای اسلامی برنامه‌هایی برای گرامیداشت این اعیاد و به ویژه گرامیداشت عید غدیرخم توسط شیعیان جهان اجرا شود تا به این ترتیب به معرفی جنایات آمریکا برعلیه اسلام بپردازیم.
وی در خصوص همکاری ادارات خصوصا آموزش و پرورش و دانشگاه‌ها در برپایی این مراسم گفت: حضور دانشگاه‌ها در این مراسم همیشه کمرنگ بوده و ما کمتر شاهد حضور دانشجویان در این عرصه‌ها بوده‌ایم.
مدنی افزود: دانشجو باید پرچم‌دار این حرکت باشد و دانش‌آموزان را در این زمینه راهنمایی و رهبری کند.
مسئول سازمان تبلیغات اسلامی آبادان ادامه داد: دانشگاه‌ها باید در این زمینه در شهر بسترسازی کرده و برنامه‌ریزی‌هایی در این خصوص ارائه دهند.
وی همچنین با اشاره به اینکه فعالیت در زمینه احیای مراسم اعیاد قربان و غدیر از وظایف سازمان تبلیغات اسلامی است، خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی برنامه‌های متعددی برای این روزها در نظر گرفته ‌است که از آن جمله اجرای دعای پرفیض عرفه در محل مصلی آبادان است.
مدنی اضافه کرد: طبق برنامه گفتمان‌های دینی در مدارس و مساجد آبادان و همچنین اعزام روحانیون به مساجد روستاها برای تبلیغ احکام دین و شناساندن ارزش و جایگاه این دو عید بزرگ صورت خواهد گرفت.
مسئول سازمان تبلیغات آبادان افزود: سایر برنامه‌های این سازمان شامل طراحی و توزیع نرم‌افزاری با نام «تجلی غذیر» و علاوه بر آن برگزاری 10 محفل انس با قرآن د ر10 مسجد شهرستان آبادان خواهد بود.
وی گفت: همچنین مسابقه حفظ خطبه غدیر پیامبر اکرم(ص)، تجلیل از مداحان و ذاکران اهل بیت(ع)، برپایی یک نشریه دیواری با موضوع از قربان تا غدیر در مساجد شهر و برگزاری جشن ولایت در خیابان امیری به مدت دو شب، از دیگر برنامه‌های سازمان تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت این ایام است.
انتهای پیام/غ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول