اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اسلامشهر:

آینده ایران اسلامی در دست دانش‌آموزان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان اسلامشهر گفت: آینده کشور اسلامی در دست دانش‌آموزان با تقوا و با بصیرت است.

آینده ایران اسلامی در دست دانش‌آموزان است
به گزارش خبرگزاری فارس از اسلامشهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد نوروزی ظهر امروز در آستانه هفته بسیج دانش‌آموزی، در دیدار با جمعی از نخبگان علمی، آموزشی، فرهنگی و ورزشی دانش‌آموزان این شهرستان اظهار داشت: شما دانش‌آموزان، مدیران آینده این مملکت هستید، آینده این کشور اسلامی در دستان شماست و باید خودتان را با اعتقاد قوی و آشنایی با فرهنگ قرآن و اهل بیت برای جنگ با ابرقدرت‌ها آماده کنید.
وی افزود: تقویت نهاد بسیج دانش‌آموزی، باید از سوی مدیران و مسئولان آموزش و پرورش و دیگر ارگان‌ها بیشتر مورد توجه قرار گیرد و برای رشد و تقویت این نهاد ارزشمند برنامه‌ریزی‌های کلان شود.
امام جمعه اسلامشهر در این دیدار با بیان نکات اخلاقی و با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی مسلمانان، به حاضران توصیه کرد: روزهای خود را با قرآن آغاز کنید و بر نماز اول وقت اهتمام داشته باشید که، این کار  باعث تبلیغ اسلام می‌شود.
نماینده ولی فقیه در شهرستان اسلامشهر افزود: نمازها را اول وقت بخوانید تا دیگران هم به شما نگاه کنند و بیاموزند.
نوروزی تأکید کرد: نباید ارتباط با ولی عصر(عج) را فراموش کنید، تلاش داشته باشید تا با صدقه دادن برای سلامتی ایشان و دعا برای تعجیل در ظهور آن حضرت همواره یاد ایشان باشید.
در ادامه این دیدار، محمود قنبرزاده مدیر آموزش و پرورش شهرستان اسلامشهر ضمن قدردانی از امام جمعه اسلامشهر، این جلسه را حاوی برکات بسیاری دانست و گفت: نصایح علمای دین همچون مشعلی در راه است که بهره‌مندی از آن یک توفیق الهی است.
قنبرزاده ضمن تبریک آغاز هفته بسیج دانش‌آموزی و فرا رسیدن یوم الله 13 آبان به تشریح برنامه‌ها و فعالیت مجموعه آموزش و پرورش در این ایام پرداخت.
وی بیان کرد: برنامه‌های امسال به شکل متفاوت‌تر از سال‌های گذشته بوده و تلاش بر این است تا تبیین مبانی اعتقادی در اولویت قرار گیرد.
قنبرزاده با اشاره به تقارن یوم الله 13 آبان امسال با موج بیداری اسلامی در منطقه تصریح کرد: این بیداری اسلامی ریشه در انقلاب اسلامی ملت ایران دارد و باید در انتقال مفاهیم ارزشمند این انقلاب عظیم به دانش‌آموزان با جدیت بیشتری فعالیت کنیم.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول