اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه جدید فردوس:

کوچک‌ترین زاویه با رهبری از سوی مردم طرد می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه جدید فردوس گفت: ‌راه مقام معظم رهبری راه همه ما است و هرکس کوچک‌ترین زاویه‌ای از این مسیر فاصله بگیرد قطعاً از سوی مردم طرد می‌شود.

کوچک‌ترین زاویه با رهبری از سوی مردم طرد می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام و المسلمین سیدمجدالدین حسینی ظهر امروز در دیدار با فرماندار شهرستان فردوس در شوخی معنی‌دار اظهار داشت: بنده بسیار خشن هستم و در دوران خدمتم به امام جمعه قاطع معروف بوده‌ام و زمانی که به فردوس وارد شدم خطاب به یکی از مسئولان گفتم که مردم باید شعار بدهند " امام جمعه خشن وارد می‌شود" و آژیر قرمز را روشن کنند.
وی با بیان خاطراتی از دوران خدمت و روحیه خشن و جدی خود افزود: هیچ کس حق ندارد قانون را نقض کند، در جلسات مختلف به ویژه جلسه شورای اداری، اگر مسئولی حتی چند دقیقه دیرتر از موعد در جلسه حضور یابد اجازه ورود به وی نمی‌دهم.
امام جمعه شهر فردوس گفت: همه مسئولان که روی کار آمده‌اند، دارای یک هدف مشخص ولی با روش‌ها و سلیقه‌های متفاوت هستند.
حسینی افزود: بنده علاوه بر روحانی بودن، حقوقدان نیز هستم و معتقدم که قانون باید در شهرستان اعمال شود و همه افراد در برابر قانون یکسان هستند.
وی تصریح کرد: اگر مسئولان نامه‌ای از دفتر امامت جمعه دریافت کردند که در آن درخواستی خلاف قانون بود، سریعاً پاسخ را به صورت قانونی بیان و از اجابت خواسته غیرقانونی اجتناب کنند.
امام جمعه فردوس علت بروز اختلاس اخیر در کشور را عدم نظارت کافی و مشکل مقرراتی دانست و یادآور شد: مسئولی که در نظام دینی مسئولیتی بر عهده دارد باید دین مدار باشد.
حسینی از اجرای طرح فرهنگ‌سازان نماز جمعه در فردوس خبر داد و گفت: ظرفیت دینی فردوس بسیار زیاد است و با اجرای این طرح، حضور مردم و به ویژه نسل جوان در مراسم نماز جمعه افزایش پیدا می‌کند.
فرماندار شهرستان فردوس گفت: دشمن از هر تجمع و حضوری که از سوی مردم صورت می‌گیرد قصد سوء استفاده را دارد.
عباس اقبال اظهار داشت: مردم در پیروزی انقلاب نقش بسزایی داشته و دارند و دشمن نیز از این حضور مردم قصد سوء استفاده دارد تا برای نظام مشکل امنیتی ایجاد کند.
وی با اشاره به برگزاری نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی افزود: در فتنه سال 88 دشمن توانست از قدرت و صلابت انتخابات نقطه ضعفی بسازد تا به انقلاب و نظام ضربه بزند.
اقبال تصریح کرد: راه مقام معظم رهبری راه همه ما است و هرکس کوچک‌ترین زاویه‌ای از این مسیر فاصله بگیرد قطعاً از سوی مردم طرد می‌شود.
فرماندار فردوس مردمان این شهرستان را مردمی متدین، باصفا و صمیمیت و ولایی دانست و یادآور شد: تعهد مذهبی و محجبه بودن زنان و دختران فردوس از دیگر ویژگی‌های بارز این شهرستان است.
وی گفت: علی رغم خشکسالی‌های پیاپی، مراکز خیریه‌ای همچون دارالشفای امام حسین، خیریه امام زمان(عج)، مرکز گل‌ها و بوعلی در این شهرستان فعال و به صورت هیئت امنایی و با کمک‌های مردمی اداره می‌شود. شاکله دولت، شاکله بسیار خوب و نیروهای منتخب نیز افرادی زحمتکش هستند.
فرماندار فردوس تصریح کرد: نظام ما مشروعیت الهی دارد چون ولی آن فقط خداوند متعال است و کسانی که خداوند آنان را انتخاب کرده هیچ کاری را بدون اذن ولایت مشروع انجام نمی‌دهند.
وی یادآور شد: کسانی که می‌خواهند قدرت ولایت را در قانون اساسی خلاصه کنند، به طور یقین ولایت و دین را نشناخته‌اند.
انتهای پیام/خ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول