اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم:

اعتبارات سفر رهبری ابلاغ خواهد شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم از ابلاغ اعتبارات سفر مقام معظم رهبری خبر داد و گفت: ابلاغ اعتبارات نیازمند زمان است.

اعتبارات سفر رهبری ابلاغ خواهد شد
مجید آو‌ری‌فرد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به برخی انتقادات در مورد عدم ابلاغ اعتبارات مصوب شده در طول سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، اظهار داشت: اعتبارات سفر مقام معظم رهبری دارای یک برنامه زمان‌بندی شده بوده است، به این معنا که ابلاغ برخی اعتبارات یک ساله، دو ساله و برخی دیگر نیز سه ساله بوده‌ است.
وی در ادامه با بیان اینکه سیکل ابلاغ مصوبات نیازمند زمان طولانی است، بیان کرد: مصوبه هر سال در قانون بودجه سال آینده برنامه‌ریزی می‌شود و مصوبات سال 1389 رهبری، در قانون بودجه سال 1390 برنامه‌ریزی می‌شود و تا اجرایی شدن این مصوبه در سال 90، پنج تا شش ماه به طول می‌انجامد.
مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری قم ابلاغ اعتبارات سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم را، در دستور کار استانداری قم دانست و در این رابطه افزود: مصوبات پس از تایید در قانون بودجه سال 90 توسط مجلس، به استان‌ها ابلاغ می‌شود و سپس استان‌ها اقدام به توزیع آن می‌کنند.
وی در ادامه با اشاره به کلنگ‌زنی برخی پروژه‌ها در سالروز سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به شهر مقدس قم، تصریح کرد: برخی اعتبارات که مهلت ابلاغ آنها یک ساله بوده، به دستگاه‌ها ابلاغ شده است چراکه زمانی که طرحی کلنگ‌زنی می‌شود، به این معنا است که اعتبارات لازم آن تامین شده است.
آوری‌فرد در پایان با بیان اینکه نمی‌توان گفت روز بعد از سفر سال گذشته مقام معظم رهبری به استان قم، تمام اعتبارات مصوب شده توسط ایشان به دستگاه‌ها ابلاغ شده است، خاطرنشان کرد: اختصاص این اعتبارات نیازمند کمی صبر، تحمل و زمان است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول