اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هشترود:

فرهنگ اسلامی باید مبداء و منشاء فرهنگ ملی باشد

خبرگزاری فارس: فرماندار هشترود گفت: فرهنگ اسلامی باید مبداء و منشاء فرهنگ عمومی و ملی باشد.

فرهنگ اسلامی باید مبداء و منشاء فرهنگ ملی باشد
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی آذربایجان شرقی، علی نجاری در نشست اعضای شورای فرهنگ عمومی این شهرستان فرماندار هشترود در این نشست با تاکید بر لزوم گرامیداشت یوم الله 13 آبان اظهار داشت: 13 آبان و اتفاقات این روز در تاریخ ایران اسلامی ماندگار و تاثیر گذار بوده و باید همواره در بزرگداشت آن کوشا باشیم.
وی با اشاره به پایمردی و دلاوری‌های ملت مسلمان ایران در دوران انقلاب و دفاع مقدس افزود: پایداری بر عقاید دینی و آرمان‌های انقلابی ثمرات مثبت و نیکویی را برای ملت‌های آزاده جهان به همراه دارد و ملت ایران نیز با استکبارستیزی، عدالت محوری و از جان گذشتگی پیروزی‌های چشمگیری را برای ایران اسلامی در صحنه‌های جهانی رقم زدند.
نجاری با اشاره به بیداری اسلامی ملت‌ها در منطقه و جهان تاکید کرد: یوم الله 13 آبان امسال با توجه به جنبش‌های ایجاد شده از حساسیت و اهمیت بیشتری برخوردار است و باید برای برگزاری باشکوه‌تر و گسترده‌تر آیین‌های این روز اهتمام بیشتری داشته باشیم.
فرماندار هشترود در ادامه با اشاره به برگزاری منظم جلسات شورای فرهنگ عمومی تاکید کرد: فرهنگ اسلامی باید مبدا و منشاء فرهنگ عمومی و ملی ما در جامعه باشد.
وی خواستار برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری نشاط آور در ایام مختلف برای جوانان و سایر اقشار مردم شد و افزود: ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه باید در راس برنامه‌ریزی‌های مسئولان قرار گیرد.  
بر اساس این گزارش برگزاری باشکوه آیین‌های یوم الله 13 آبان و هفته کتاب و تجدید نظر بر نامگذاری خیابان‌ها و معابر از اهم موضوعات مطرح شده در این نشست بود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول