اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان:

13 آبان نماد پیوند ناگسستنی امام با امت است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان گفت: 13 آبان نماد پیوند ناگسستنی امام با امت ایران اسلامی است.

13 آبان نماد پیوند ناگسستنی امام با امت است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، محمدشریف شریفی ظهر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری مراسم 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در سنندج، اظهارداشت: 13 آبان روزی است که نماد استکبار بوسیله آزادگان جوان و با انگیزه به بند کشیده شد.
وی پاسداشت این روز بزرگ را نشان از باور ملت استوار ایران در مبارزه با زور گویان عنوان کرد و افزود: همه مردم باید با حضور خود در این روز بزرگ خشم و انزجار خود را از دشمنان اسلام اعلام کنند.

13 آبان نماد پیوند ناگسستنی امام راحل با امت است
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه 13 آبان نماد پیوند ناگسستنی امام با امت ایران اسلامی است، افزود: با تبعید امام راحل در 13 آبان سال 43، دشمن بر این گمان بود که ارتباط مردم با امام (ره) را قطع می‌کند اما پیوند معنوی امت با امام راحل جدایی ناپذیر بود.
شریفی شرکت مردم در راهپیمایی 13 آبان را نشان دهنده تداوم مبارزه ملت با استکبار جهانی خواند و تصریح کرد: پاسداشت این روز تکریم دستورات الهی است.
وی حضور نسل جوان در راهپیمایی را یکی از شاخصه‌های منحصر به ‌فرد این روز دانست و افزود: حضور در راهپیمایی 13 آبان بیعت دوباره مردم شهید پررور ایران اسلامی با شهدای انقلاب اسلامی و امام راحل است.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان در ادامه با اشاره به تحولات جهانی شکل گرفته شده در سراسر جهان، خاطرنشان کرد: امروز جهان در حال مبارزه با استکبار است و این فقط منحصر به کشورهای اسلامی نیست بلکه مردم اروپا و آمریکا نیز در مقابل زورگویان به پا خواسته‌اند.          
شریفی، این بیداری و حضور همه جانبه و فراگیر را تاکیدی بر استمرار روح آزادگی ملت ایران دانست.
وی با اشاره به روحیه استکبار در راستای به بند کشیدن جوامع برای به دست آوردن منافع خود، افزود: در طول تاریخ، استکبار بوسیله سردمداران سر سپرده و خود فروخته در صدد تحمیل خواسته‌های خود به جوامع مختلف بوده است.
شریفی به سابقه مبارزات مردم ایران اسلامی با استکبار جهانی و دستنشانده‌های آنان اشاره کرد و افزود: انقلاب اسلامی اوج آهنگ بیداری و آزادی خواهی ملت ایران بود که با شعور مردم همیشه در عرصه ایران، این نهضت همچنان پا برجاست.
رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با تاکید بر از خود گذشتگی و حضور مردم در صحنه‌های مختلف سیاسی و اجتماعی اظهارداشت: انسجام و وحدت ملت، کشور را در مقابل گزند و هجمه‌های دشمنان بیمه می‏کند.
شریفی در پایان از وحدت به عنوان رمز موفقیت و اقتدار همیشگی ایران اسلامی نام برد و  تصریح کرد: حراست و پاسداری از ارزش‌های انقلاب و دفاع مقدس تنها با اتحاد و همبستگی ملت میسر می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول