اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله علوی گرگانی:

برخی فقط زبانی خود را مطیع رهبری و مراجع می‌دانند

خبرگزاری فارس: یکی از مراجع تقلید قم گفت: برخی افراد خود را ارادتمند و مطیع رهبری و مراجع می‌دانند، ولی پس از این که دنیا آنها را سرگرم کرد، تغییر مسیر داده و سخن دیگری می‌گویند.

برخی فقط زبانی خود را مطیع رهبری و مراجع می‌دانند
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت‌الله سید محمد علوی گرگانی، در دیدار جمعی از فرماندهان نیروی انتظامی با بیان اینکه انسان باید در مسیر بندگی خداوند استقامت کند، افزود: از زمان پیامبر اسلام(ص) و ائمه معصوم(ع) این گونه افراد بودند که در ابتدا پیرو امامت و ولایت بودند، ‌ولی بعد‌ها بازیچه دنیا شده و از مسیر درست خارج شدند.
وی با بیان اینکه امروز نیز چنین رفتاری وجود دارد، یادآور شد:‌ پس از پیروزی انقلاب و حتی امروز نیز افرادی خود را ارادتمند رهبری و مراجع می‌دانستند، ولی پس از اینکه دنیا آنها را سرگرم خود کرد، تغییر مسیر داده و سخن دیگری گفتند.
استاد حوزه علمیه قم ادامه داد: در ابتدای پیروزی انقلاب همه گوش به فرمان امام(ره) بودند، اما پس از مدتی برخی گروه‌ها و حزب‌های جدیدی به راه انداختند و هر کدام به نوعی از امام و رهبری دور شدند.
وی با بیان اینکه انسان باید مراقب امواج دنیا باشد، اظهار داشت:‌ دنیا مانند دریا است که همواره در حال تلاطم است و اگر کسی بدون دقت وارد آن شود، اسیر امواج می‌شود، از این رو باید بدانیم که در صورت غفلت ممکن است گرفتار امواج آن شود.
آیت‌الله علوی گرگانی ادامه داد: مال و قدرت دنیا به اندازه‌ای شیرین است که ممکن است هر  کسی را به سوی خود جذب کند، که هر چه انسان بیشتر وارد شود،‌ سخت‌تر می‌تواند بازگردد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول