اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت ماموران مبارزه با محصولات ضد فرهنگی صورت گرفت؛

بازداشت توزیع‌کننده لوح فشرده غیرمجاز در جنوب غرب تهران

خبرگزاری فارس: به همت ماموران مبارزه با محصولات ضد فرهنگی توزیع کننده لوح فشرده غیرمجاز با بیش از یک‌هزار حلقه فیلم مبتذل بازداشت شد.

بازداشت توزیع‌کننده لوح فشرده غیرمجاز در جنوب غرب تهران
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران به‌نقل از روابط‌عمومی سرکلانتری هشتم پلیس پایتخت، ماموران مبارزه با محصولات ضد فرهنگی پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ موفق به دستگیری یک توزیع کننده محصولات ضد فرهنگی در جنوب غرب تهران شدند.
ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای اجرای طرح امنیت محله محور موفق به دستگیری یک توزیع کننده محصولات ضد فرهنگی در جنوب غربی تهران شدند.
در این گزارش آمده است، ماموران پایگاه هشتم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ چندی پیش در تحقیقات خود متوجه شدند که فردی به نام علیرضا، با استفاده از چند دستگاه رایانه، اقدام به تکثیر و توزیع الواح فشرده غیرمجاز می‌کند که اقدامات برای دستگیر وی آغاز شد.
بنابراین گزارش، ماموران ضمن هماهنگی با مراجع قضایی به محل اختفای متهم اعزام و وی را هنگام توزیع تعدادی سی دی و دی وی دی، مبتذل و غیرمجاز بازداشت کردند. 
در این عملیات بیش از یک هزار و 450 حلقه لوح فشرده مبتذل و غیرمجاز کشف و ضبط شده و متهم نیز در تحقیقات به جرم خود اعتراف و برای تحقیقات تکمیلی به مرجع قضایی منتقل شد.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول