اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار هرمزگان:

عملکرد میز خدمت ادارات ارزیابی می‌شود‌

خبرگزاری فارس: معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری هرمزگان گفت: عملکرد میز خدمت ادارت هر سه ماه یکبار ارزیابی و بررسی می‌شود.

عملکرد میز خدمت ادارات ارزیابی می‌شود‌
به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، پرویز سالاری عصر امروز در بازدید از دفاتر میز خدمت ادارات اظهار داشت: عملکرد میز خدمت در ادارات هرسه ماه یکبار ارزیابی و دستگاه‌های برتر از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
وی افزود: عملکرد میز خدمت در ادارات هرسه ماه یکبار ارزیابی و دستگاه‌های برتر از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
معاون استاندار هرمزگان در این بازدیدها بر اهمیت سرعت بخشی به رفع مشکل ارباب رجوع در ادارات استان تاکید کرد و ادامه داد: میز خدمت باید به گونه‌ای باشد که مراجعه کنندگان با راهنمایی و دریافت مدارک از درگیری در پیچ و خم‌های کارهای اداری خلاص شوند.
وی اضافه کرد: مشکلات مردم حتی‌الامکان باید در همین دفتر رفع و رجوع شود و اگر نیاز به ورود یک مرجع بالاتر و یا اقدامات بیشتر بود راهنمایی‌های لازم برای طی کوتاه‌ترین مسیر انجام گیرد.
سالاری بیان داشت: به جز خدماتی که در دفاتر پیشخوان دولت ارائه می‌شود باقی خدمات که باید در خود اداره انجام گیرد باید از طریق میز خدمت ارائه شود.
وی زمان راه‌اندازی میز خدمت در ادارات را از اول مهر ماه سال‌جاری عنوان کرد و بیان داشت: عملکرد میز خدمت در ادارات هرسه ماه یکبار ارزیابی و دستگاه‌های برتر از سوی استاندار هرمزگان مورد تقدیر قرار می‌گیرند.
معاون استاندار هرمزگان از سازمان صنایع و معادن، آموزش و پرورش و بانک تجارت به دلیل راه‌اندازی میز خدمت، ارائه خدمات الکترونیکی و ایجاد سهولت در امورات مردم قدردانی کرد.
در ادامه این بازدیدها دفاتر میز خدمت سازمان صنایع و معاون، آموزش و پرورش و بانک تجارت مورد بازدید و عملکرد آنها مورد ارزیابی قرار گرفت.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول