اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار سنندج:

بسیج قدرت نرم ایران در برابر دشمنان است

خبرگزاری فارس: فرماندار سنندج گفت: بسیج قدرت نرم ایران در برابر هجمه‌های نرم دشمنان است.

بسیج قدرت نرم ایران در برابر دشمنان است
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، ولی‌الله میرزایی‌اصل ظهر امروز در مراسم گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی که در مدرسه شاهد هوشمند در سنندج برگزار شد با اشاره به نقش بسیجیان در طول عمر با برکت انقلاب اسلامی به ویژه در دوران جنگ تحمیلی، اظهار داشت: بسیج از ابتدای شکل‌گیری انقلاب اسلامی ایران، اصلی‌ترین و مهم‌ترین بستر حضور مردم برای حفظ و اعتلای مسیر انقلاب بوده است.
وی بر تقویت و ترویج فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و افزود: وجود فرهنگ بسیجی در جامعه اسلامی ایران، تاکنون بخش عمده‌ای از تلاش‌های دشمنان علیه ملت و نظام را عقیم کرده است.
فرماندار سنندج از بسیجیان به عنوان حافظ ارزش‌های اسلام و نظام اسلامی نام برد و افزود: بسیجی برای رسیدن به آرمان‌های انقلاب و پاسداری از آن ارزش‌ها سر از پا نمی‌شناسد و در این مسیر همه هستی‌ خود را با عزت و افتخار فدا می‌کند.
میرزایی‌اصل همت والا و تلاش بی‌وقفه را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان خواند و اضافه کرد: عظمت نام بسیج همواره لرزه بر اندام دشمنان نظام انداخته است.
وی تصریح کرد: امروزه با توجه به پیچیدگی‌ها و تهدیدهای متفاوت جنگ نرم دشمنان، وجود بسیج و فرهنگ بسیجی، بهترین راهکار برای مقابله با تهدیدات دشمنان است. 
به گفته فرماندار سنندج، بسیج منبعث از تعالیم ناب اسلام و برگرفته از معانی ارزشمند اسلامی و انقلابی است و وجود این نیروی مردمی موجب تقویت بیش از پیش ماهیت اسلامی جامعه می‌شود.
میرزایی با بیان اینکه بسیج به لحاظ تئوریک سرمایه اجتماعی است که موجب همبستگی و همکاری در اجتماع می‌شود، تصریح کرد: عزت و سرافرازی ایران اسلامی در سایه تداوم و تقویت هویت و فرهنگ بسیجی بدست آمده است.
وی اضافه‌کرد: ساری و جاری شدن فرهنگ بسیجی در جامعه موجب ارتقای مفهوم ارزشمند زندگی با تمسک به ماهیت اسلامی و انقلابی می‌شود.
فرماندار سنندج اخلاص، ایمان به خدا، ایثار، جانفشانی و درک و شناخت کامل از موقعیت‌ها را از مهم‌ترین ویژگی‌های بسیجیان عنوان کرد و افزود: ولایت‌مداری، پرهیز از سستی و تمسک به قرآن و عترت پیامبر از دیگر ویژگی‌های بارز بسیجیان است.
میرزایی در پایان بر نهادینه کردن فرهنگ بسیجی در جامعه تاکید کرد و افزود:
عزت و سرافرازی ایران اسلامی در سایه نهادینه شدن این فرهنگ ارزشمند در بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان محقق می‌شود.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول