اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد خبر داد:

رشد چشمگیر چاپ مقالات ISI در دانشگاه آزاد یاسوج

خبرگزاری فارس: رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد واحد یاسوج از رشد چشمگیر چاپ مقالات ISI، علم و پژوهشی توسط اعضای باشگاه پژوهشگران جوان این دانشگاه در نیمه نخست سال 1390 خبر داد.

رشد چشمگیر چاپ مقالات ISI در دانشگاه آزاد یاسوج
به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج، مهدی حسینی فرهی صبح امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: دانشگاه آزاد واحد یاسوج به‌ویژه در چند سال اخیر از شتاب بسیار خوبی در ارتقای سطح علمی خود برخوردار بوده که افزایش چشمگیر چاپ مقالات علمی در مجلات معتبر داخل و خارج از کشور نمونه‌ای از این پیشرفت‌ها است.
رئیس باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج با اشاره به برنامه‌های پیش روی این باشگاه، با تأکید و توجه به مقوله تحقیق و پژوهش در دانشگاه آزاد یاسوج افزود: باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج آمادگی و توان همکاری علمی پژوهشی را با دانشگاه آزاد یاسوج دارد.
عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد واحد یاسوج، چاپ و ارائه روزافزون مقالات علمی، پژوهشی و ISI را در باشگاه پژوهشگران واحد یاسوج امیدوار کننده خواند و تاکید کرد: بنیه و اساس توسعه علمی در هر دانشگاه و جامعه‌ای پژوهش و تحقیق است که دانشگاه آزاد یاسوج با جدیت در این مسیر گام برمی‌دارد.
رئیس پژوهشگران دانشگاه آزاد واحد یاسوج در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تشریح فعالیت‌های انجام گرفته در این باشگاه پژوهشی ادامه داد: تعداد اعضای عادی باشگاه 95 نفر و تعداد اعضای استعدادهای درخشان نیز 11 نفر هستند که در یک فضای همدل و علمی به فعالیت‌ها و برنامه‌های علمی می‌پردازند.
فرهی، سیاست‌ها و برنامه‌های پیش‌روی باشگاه پژوهشگران جوان را برگزاری کارگاه‌های روش تحقیق 1 و 2، نحوه نگارش مقالات خارجی، آشنایی با نرم‌افزارهای آماری، برگزاری کارگاه‌های ازدواج آسان و پایدار، روش‌های مقابله با استرس، کارآفرینی دانست و خاطرنشان کرد: برگزاری سخنرانی‌های علمی شامل نانوتکنولوژی، نوآوری و خلاقیت، اقتصاد و ورزش، علم رباتیک از دیگر برنامه‌های این باشگاه علمی پژوهشی خواهد بود.
این عضو هیئت علمی واحد یاسوج تأکید کرد: اهرم‌های تشویقی به اعضای فعال در زمینه پژوهش و متناسب با فعالیت انجام گرفته در دستور کار بوده که در همین زمینه به اعضای فعال در باشگاه پژوهشگران جوان دانشگاه آزاد اسلامی واحد یاسوج  بن کتاب پرداخت خواهد شد.
انتهای پیام/ح20
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول