اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با کسب 2 پیروزی متوالی در لیگ آینده‌سازان؛

شهاب گاز‌سوز قم به دانشگاه آزاد رسید

خبرگزاری فارس: تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گازسوز قم با کسب دو پیروزی متوالی در هفته دوم لیگ آینده سازان به یک قدمی صدرنشین جدول رده‌بندی رسید.

شهاب گاز‌سوز قم به دانشگاه آزاد رسید
به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گازسوز قم با آمادگی کامل در پیکارهای این هفته از دور رفت لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌‌های کشور به مصاف حریفان قزوینی و اراکی خود رفت و موفق به کسب پیروزی شد.
دومین هفته رقابت‌های لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان در حالی پیگیری شد که تیم کاراته جوانان صنایع شهاب گاز‌سوز نماینده استان قم در دیدارهایی حساس به مصاف حریفان خود رفت تا با کسب برتری در این مسابقات بعد از تیم دانشگاه آزاد در مکان دوم جدول بایستد.
پیکارهای این هفته از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است که طی آن تیم کاراته صنایع شهاب گاز سوز قم در دیدار نخست خود مقابل تیم کاراته جوانان سپاه روح‌الله استان مرکزی به میدان رفت و در این مسابقه با نتیجه 15 بر 13 به برتری دست یافت.
کاراته‌کاهای جوان تیم کاراته آینده‌سازان صنایع شهاب گاز سوز قم پس از کسب برتری روحیه بخش در این دیدار یک مسابقه حساس دیگر نیز در پیش داشتند که این مصاف آنها در جدال با تیم کاراته آینده‌سازان قزوین (الف) برگزار شد.
چهره‌های مطرح و آینده‌دار کاراته استان قم در ترکیب تیم کاراته شهاب گازسوز قم در دومین مسابقه با تیم هیت کاراته قزوین (الف) به برتری قاطع 21 بر هفت دست یافتند تا ضمن کسب دومین پیروزی در مکان دوم جدول رده‌بندی قرار بگیرند.
این در حالی است که کاراته‌کاهای تیم جوانان صنایع شهاب گاز سوز قم در هفته نخست از دور رفت پیکارهای لیگ آینده‌سازان کاراته باشگاه‌های کشور با تمام توان برابر تیم‌های مدعی و نفرات مطرح آنها به میدان رفته و همچون این هفته نتایج موفقی کسب کردند.
این تیم در مسابقات این فصل لیگ کاراته باشگاه‌های کشور در حالی برای قهرمانی تلاش می‌کند که در این راه باید با تیم‌های مطرحی به رقابت بپردازد زیرا در حال حاضر تیم دانشگاه آزاد اسلامی تهران بالاتر از این تیم در صدر جدول رده‌بندی لیگ ایستاده است.
در پیکارهای هفته نخست لیگ کاراته آینده‌سازان باشگاه‌های کشور‌ که در سالن شهید کبکانیان تهران به انجام رسید، تیم صنایع شهاب گاز سوز قم مقابل حریفان خود دو پیروزی به دست آورد و مقابل تیم‌های امید ارژن فارس و هیئت کاراته همدان عملکرد موفقی داشت.
تیم آینده‌سازان کاراته شهاب گازسوز قم در مسابقات هفته نخست، در نخستین مسابقه خود برابر تیم کاراته هیئت همدان به میدان رفت و در پایان رقابت در بخش کومیته، این تیم را با نتیجه 16 بر چهار شکست داد، ضمن اینکه در دومین مسابقه برابر تیم کاراته امید ارژن فارس به میدان رفت که در این مسابقه نیز تیم صنایع شهاب گاز سوز قم، با تلاش کاراته‌کاران با استعداد خود، توانست تیم حریف را در پایان رقابت در کومیته تیمی و کاتای تیمی و انفرادی، در امتیاز تکنیک با نتیجه 21 بر هفت از پیش رو بردارد.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول