اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل مخابرات استان اردبیل:

لازمه توسعه زیرساخت‌ها اجرای فیبر نوری مدرن است

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات اردبیل گفت: لازمه توسعه زیرساخت‌ها با امنیت بالا در حوزه ارتباطات و اطلاعات تکیه بر اجرای فیبر نوری مدرن با پیشرفته‌ترین امکانات و تجهیزات است.

لازمه توسعه زیرساخت‌ها اجرای فیبر نوری مدرن است
یاور محمد‌حسینی در حاشیه جلسه بررسی زیرساخت‌های مخابراتی استان اردبیل در گفتگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سیستم قبلی فیبر نوری، دیگر پاسخگوی نیازهای فعلی نبوده به طوری که ما هم اکنون شاهد درخواست‌های مشترکان برای استفاده از اینترنت‌های پر سرعت، تلفن و همراه تصویری و تلویزیون‌های کابلی هستیم که اگر زیرساخت‌های آن توسعه پیدا نکند امکان پاسخگویی به نیازمندی مشترکان را نخواهیم داشت.
وی لازمه پاسخگویی به این نیازمندی‌ها را تغییر نوع فیبر نوری از BS به NGN  اعلام کرد.
این مسئول بیان داشت: با اجرای طرح توسعه فیبر نوری به شکل مدرن در استان اردبیل تمام دستگاه‌های اجرایی به ویژه خدمات‌رسان و شرکت‌های زیرساختی می‌توانند از فواید و ثمرات آن استفاده کند.
محمدحسینی مسیر انتخاب شده را برای توسعه اجرای طرح فیبر نوری اصلاندوز، پارس‌آباد، قره‌آغاج ، گرمی، اردبیل و خلخال اعلام کرد.
وی ادامه داد: بخشی از این مسیرها نیز در محور اردبیل- سراب و اردبیل به سمت نمین طراحی شده که امیدواریم موسسه خاتم‌الانبیا به عنوان برنده این مناقصه بتواند به سرعت عملیات این طرح توسعه‌ای را به سرانجام برساند.
مدیرعامل مخابرات استان اردبیل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل یادآور شد: به دلیل اینکه سیستم جدید فیبر نوری کمتر از سه سال است که وارد بازار شده ما در طراحی‌های گذشته خود نمی‌توانستیم پیش‌بینی توسعه مدرن را داشته باشیم به همین دلیل امروز اجرای این طرح را در اولویت قرار دادیم.
این مسئول در پایان سخنان خود در مورد همکاری و تعامل با پلیس راه در نصب آنتن‌های گیرنده و رادارهای خاص برای ارسال تصاویر و ارتباطات بی‌سیم، اظهار داشت: در این زمینه هیچ مشکل و مانعی را در استفاده از سایت‌های GPS نداریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول