اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان خبر داد:

اجرای فیبر نوری زنجان ـ ماهنشان در سال جاری

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان گفت: اجرای فیبر نوری زنجان تا ماهنشان آغاز و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

اجرای فیبر نوری زنجان ـ ماهنشان در سال جاری
ابوالفضل عسگر بندلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: فیبر نوری زنجان تا ماهنشان بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در دهه فجر سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
وی با اشاره به اینکه شرکت مخابرات استان زنجان پیشرفت در زمینه‌های اطلاعات و زیر ساخت‌های مخابراتی طارم را در اولویت برنامه‌ها دارد، خاطر نشان کرد: راه اندازی فیبر نوری طارم نیز اخیرا آغاز و در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان با بیان اینکه چندین پروژه مهم در استان زنجان آغاز شده است، تصریح کرد:‌ ارائه تلفن برای پروژه‌های مسکن مهر از جمله برنامه‌های مهم مخابرات استان زنجان است.
وی با تاکید بر اینکه شرکت مخابرات استان زنجان عملیات پروژه کابل‌کشی را در چند ماه گذشته آغاز کرده است، ادامه داد: اجرای کابل‌کشی و واگذاری تلفن منازل در پنج فاز گلشهر کاظمیه نیز از پروژه‌های مهم سال جاری استان زنجان محسوب می‌شود.
عسگر بندلو با اشاره به اینکه شرکت مخابرات استان زنجان برنامه‌ریزی‌های لازم را به منظور واگذاری خطوط ADSL  انجام داده است، اضافه کرد: 10 هزار شماره دیگر توسط شرکت مخابرات زنجان و 15 هزار خط نیز با مشارکت شرکت مخابرات استان زنجان و و شرکت‌های PAP در سال جاری واگذار می‌شود.
وی در پاسخ به سؤال خبرنگار درباره ارایه راهکارها و اقدامات شرکت مخابرات استان زنجان در زمینه مشکلات تلفن منازل روستاهای ماری و کلاسر اظهار داشت: ارتباط روستای کلاسر به‌صورت ماهواره‌ای است و به صورت شارژینگ عمل می‌کند.
عضو هیئت مدیره شرکت مخابرات استان زنجان افزود: با اتمام شارژ، تلفن‌ها قطع می‌شود و اطلاع‌رسانی در این زمینه به اهالی روستای کلاسر طول می‌کشد بنابراین در طول شارژ دوباره، تلفن اهالی قطع است.
وی همچنین در زمینه مشکلات ارتباطی روستای ماری نیز تصریح کرد: ارتباط تلفنی این روستا به صورت تلفن‌های بی‌سیم (WLL) در منازل و ارتباط راه دور این روستا نیز از طریق ماهواره که از طریق شرکت‌های SAP (شرکت‌هایی که از سازمان تنظیم مقررات پروانه کسب کرده‌اند) برقرار و تامین می‌شود.
عسگر بندلو با اشاره به اینکه شرکت‌های SAP تامین کننده ارتباط ماهواره‌ای در کشور هستند، افزود:‌ مخابرات استان زنجان نیز با شرکت‌های SAP قرارداد بسته که به دلیل اعلام تعرفه دو برابر قیمت توافق شده قبلی مذاکراتی انجام گرفت و در راستای ارائه دوباره خدمات توسط این شرکت‌ها به توافق رسیدند.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول