اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گناباد:

بحران هویت بر جامعه بشری تحمیل شده است

خبرگزاری فارس: فرماندار گناباد گفت: یکی از بحران‌هایی که برجامعه بشری تحمیل می‌شود بحران هویت است چون ما نتیجه انحرافات را می‌بینیم اما متاسفانه به سمت آن می‌رویم.

بحران هویت بر جامعه بشری تحمیل شده است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، محمد صفایی صبح امروز در جلسه شورای آموزش و پرورش گناباد اظهار داشت: یکی از بحران‌هایی که بر جامعه بشری تحمیل می‌شود بحران هویت است چون ما نتیجه انحرافات را می‌بینیم ولی به سمت آن می‌رویم و با این وضعیت چگونه می‌توانیم جوانان را از آن نجات دهیم.
وی افزود: وقتی پیام در محیط آموزش و پرورش و خانه انطباق نداشته باشد و یک پیام مجازی هم از جامعه بگیرد با خرید ماهواره تربیت فرزندانمان را بدست افراد بی‌تربیت می‌سپاریم.
فرماندار گناباد بیان داشت: از آنجایی که کشورمان در طول تاریخ پرافتخار انقلاب در برابر سلطه‌جوی و زورگویی کشورهای غارتگر مقاومت کرده و هرگونه نظر سوء آنها را با قاطعیت جواب داده از این رو مورد تهاجم فرهنگی استکبار جهانی قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: امروز دشمنان با گشودن جبهه جنگ نرم و با بهره‌گیری از سوداگران و سودجویان و گروه‌های جنایتکار سازمان یافته، از طریق وارد و توزیع گسترده تجهیزات دریافت از ماهواره در سطح کشور، سبب تخریب فرهنگ و ارزش‌های والای جامعه اسلامی و ایرانی ما شده اند.
صفایی با بیان اینکه ما غفلت می‌کنیم که فرزندانمان دچار انحراف می‌شوند افزود: درخواست ما این است که ارتباط خانه و مدرسه به خوبی برقرار باشد.
مدیر آموزش و پرورش گناباد نیز در ادامه گفت: خانواده و مدرسه به تنهایی نمی‌تواند تاثیرگذار باشد.
احمد خاکستانی افزود: در خانه تربیت فرزند شروع می‌شود و رشد وشکوفایی دانش‌آموزان در همه جوانب نیازمند تعامل و همسویی خانواده و مدرسه است.
وی ادامه داد: تجربه ثابت کرده در جایی که این تعامل وجود داشته موفق تر بودند، بنابراین ما آمادگی داریم برای اجرای 300 دوره آموزش خانواده کلاس برگزار کنیم.
کارشناس انجمن اولیاء و مربیان آموزش و پرورش نیز گفت: تشکیل جلسات انتخاب اعضای جدید، تقدیر از اعضای سال گذشته برپایی نمایشگاه و اختصاص دقایقی از خطبه‌های نماز جمعه به بحث خانه و مدرسه و ایجاد محیطی مفرح و شاد در مدارس از برنامه‌های هفته پیوند است.
ربیعی افزود: گردهمایی مدرسین، شناسایی تخصص‌ها و مهارت‌های اولیاء برای رفع مشکلات مدارس و ترغیب اولیا به اشتراک ماهنامه فرهنگی تربیتی پیوند از دیگر برنامه‌ها است.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول