اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرهنگ و ارشاد گناباد:

مهم‌ترین چالش در مطالعه بیگانگی جامعه با کتاب است

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد گفت: مهم‌ترین چالش در زمینه فرهنگ مطالعه بیگانگی جامعه با کتاب است.

مهم‌ترین چالش در مطالعه بیگانگی جامعه با کتاب است
به گزارش خبرگزاری فارس از گناباد، علی قنبری صبح امروز در جلسه ستاد نوزدهمین دوره هفته کتاب که در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گناباد برگزار شد، اظهار داشت: کتاب ابزار کمال و فکر بشر است.
وی افزود: با توجه به اهمیتی که دین اسلام نسبت به کتاب دارد لازم است ما به عنوان پیروان این دین در راستای ترویج فرهنگ مطالعه پیشگام باشیم.
قنبری تصریح کرد: مهم‌ترین چالش در زمینه فرهنگ مطالعه بیگانگی جامعه با کتاب است و با توجه به اهمیت امسال به عنوان سال جهاد اقتصادی باید گام‌های موثری در راستای اشاعه فرهنگ مطالعه برداشته شود. 
فرماندار گناباد گفت: برگزاری نمایشگاه کتاب در محل حسینیه از تاریخ 23 تا 30 آبان ماه و ایستگاه کتاب در محل پایانه‌های مسافربری، مطب پزشکان، نانوایی‌ها و خوابگاه‌های دانشجویی برگزار می‌شود.
قنبری خاطرنشان کرد: مراسم تجلیل از خادمین و نویسندگان عرصه کتاب مورخه 25 آبان ماه در محل اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و برگزاری نمایشگاه سیمای کتاب شهرستان از نویسندگان بومی از برنامه‌های این هفته است.
وی افزود: راه‌اندازی کتابخانه سیار در میادین اصلی شهر، عضویت رایگان در کتابخانه‌های عمومی، پیگیری نمایشگاه دائمی کتاب در شهرستان و نمایشگاه کتاب کودک از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته است.
فرماندار گناباد افزود: با توسعه و گسترش دنیای مجازی کتاب جایگاه خودش را از دست نداده و از زندگی بشر حذف نمی‌شود.
وی علت تاکید بر فضاهای عمومی را برای ترویج فرهنگ مطالعه، مصونیت از آسیب‌ها عنوان کرد.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول